Starbucks bence gereksiz pahalı insanların sırf bilindik bir marka olduğu için eline alıp olimpiyat meşalesi gibi taşıdıkları bir şey belki tadı güzdl olabilir ama insanlar çoğunlukla ünlü bir marka olduğu için tercih ettiği bir marka gibi grliyor benim için fark etmiyor herhangi bir cafeden filtre kahve alıyorum onun da bir farkı olmuyor o yüzden.
ben evde kendim yapıyorum kahvemi moka potum var çekirdeği kurukahveci mehmet efendinin espressosunu alıyorum şunu söyleyebilirim espresso için zincir kafeler gerçekten çok kötü kahve yapıyor çok mecbur kalmadıkça dışardayken zincir kafeleri değil de butik kafeleri tercih ediyorum
Kahve çekirdeğini standartlaşturacağım derken o kadar çok kavuruyor ki,
Neredeyse kömüre çeviriyor.
Ayrıca Etiyopya kahvelerini onlarca yıldır sattığı için beş kuruş telif ödemedi.
Yıllar sonra mahkeme kararı ile ödemeye mecbur kaldı.
Ayrıca menüye bir kaç yıl önce eklediği mocha isimli ürün adını Etiyopya Moka şehrinin Moka limanından almakta.
Eğer;
Petra Roasting. Brew CoffeeworksSoulmate. MontagMOC İstanbul Walter's Coffee RoasteryCoffee Sapiens. Kronotop Gibi kahvecilerde kahve içmedi isniz mutlaka deneyin.
Daha sonra adını andığınız yer.
Kimyasal 3ü bir arada kahveler ile aynı kategoriye girecek.
Sokağın köşesinde Hüsamettin abi var. Başka kahveciye gittiğimi öğrenirse gönlünü almakla uğraşmaktan korkuyorum. Sonra naz yapıyor vermiyor bana bozuşuyoruz...