Birazdan kalkıp çayın yanına bir şeyler yapacağım. Kurabiye mi yapsam yoksa kek mi? Kararsız kaldım...

çayın en iyi eşlikçisi kektir.
Çayın yanında olmazsa olmaz kurabiyedir.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Selam :)
Çayın yanında olmazsa olmaz kektir.
Kurabiyenin olmazsa olmazı süttür.
Güzel bir mozaik kek yapıp çay ile içerseniz tadından yenmez.

Selam,
Kahvenin yanına tatlı; çayın yanına tuzluyu çok yakıştırıyorum. Çayın yanına da tuzlu kurabiye çook güzell gidiyor bence.
Cevap
7Cevap
Kurabiye her türlü kafa atar
Islak kurabiye tercihimizdir😍
Kurabiye sıcak mis gibi 🍪 olsa ne güzel olurdu şimdi
şekersiz çay + fıstıklı baklava ( kg: 160₺ )
Havuçlu, cevizli ve tarçınlı kek vaz geçilmezimdir
Çayın yanına Kek
Sütün yanına Kurabiye 🙂
Kurabiyedir özellikle tuzlu tatlılar.
önce kek sonra kurabiye
çayın yanında senin gibi bir güzel giderdi
Çay olsun da her ikisi de iyi gider 🤓😁
Kurabiye
Kurabiye
Kurabiye bi başka
Sade kek favorimdir
Kek 🍰
Kek bence
Kurabiye
Kek severim.
Kurabiye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?