Kısıtlı vakitlerde hangi yiyecekleri tercih edersiniz? :)


Selam :)
Ben dereotlu poğaça ve mozaik kek yapıyorum toplam 1-2 saatimi almıyor.

Cevap
15Cevap
Pratik bir şeyler pek hazırlamam. Çikolata falan yerim ara ara o kadar.
Kek, sigara böreği, kisir, firindan hemen aldığım hamur onla yaptığım pişi
Çat kapı misafir geldi hemen şunları çıkarırım ortaya
Sufle yapıcam aşırı kalorili. Kahrımdan ölücem yedikten sonra
Fındıklı un kurabiyesi , brownie ve tuzlu kurabiye yaparım şipşak 🌸
Çayın yanına en pratik sigara var iste idare ediyoruz
Harika görünüyor görsel. Kruvasan çok iyi bir seçenek bence.
Çayı genel olarak sade seviyorum önceden sigara ile içiyordum.
Sigarayı bıraktığım için şu süreçlerde çayı da bıraktım.
Sigarayı hatırlatıyor bana.
un kurabiyesi kisir falan ahaa baya varda aklima gelmedi gecen tart kalibinde muhallebili kek yaptim
Genellikle bir şey hazırlamam, hazır söylerim.
Kek, bisküvili pasta, un kurabiyesi
Kahvaltı harici pek çay içmiyorum
börek yapıyorum ben :)
Görselde ki coco kurabiye 🍪. 🤤🤤🤤
Bakkaldan alınmış aburcuburlar
Hazır
Tuzlu kurabiye
Suffle 5 dk yapilır
Çay sevmem
Kek kurabiye
Sade içiyorum
Bisküüvii🤣
Çay içmem
Genelde çekirdek
Çay içmem.
Bayiliyorum boyle şeylere
Kısır börek
hiçbir şey jxjsjsjs
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?