kek benim kırmızı çizgim :D açıkçası ben kekin içinde üzüm ceviz falan hiç sevmiyorum kendi yaptığım kek de yarısı kakaolu yarısı vanilyalı mozaik kek oluyor içine de parça çikolata koyuyorum
MerhabaBana göre kek kakaolu çikolatalı olur. Üzümlü kekten Allah affetsin nefret ediyorum. Kuru üzümü hic sevmiyorum nerde neyin içinde görsem ayıklıyorum
Çikolatalı keki çok seviyorum.. Canım çok çektiğinde yaparım. Türk mutfaklarında annelerimizin yaptığı yaş kek sos ile , çikolatayı tam karıştırmadan desenli bir mozaik kek le ya da direk olarak kakaolu kek olarak sık rastlanır. Enfes çikolotalı kekin yanında süt veya kahve ile servis edilir. (bitter , sütlü , beyaz çikolatalı , fındık fıstık vb. malzeme ile yapılabilir)