Bugün tüm ailenin dışarda işi vardı. Yemeği ben yaparım dedim ama saatlerce arkadaşımla telefonda konuşunca yapamadım. Onlar gelmeden ev yemeği sipariş edip tencereye koydum. Hiç kimse bir şey demedi ama annem kesin anlamıştır. :D
Sipariş ettiğim yemeği kendim yaptığımı söyledim. Anlamışlar mıdır?
Genellikle dışarıda yapılan yemeklerde daha çok ustalık faktörü var çünkü çoğunlukla aşçılar tarafından yapılıyor ev yemekleri ise daha çok kendine özgü tadı olan yemekler yani demek istediğim tavuk dünyası kekiklim menüsünün evde veya dışarıda yapılışı elbette fark arz eder yapan kişinin tecrübesiyle ve eğitimiyle doğru orantılı olacak şekilde
Annem zaten kesin anlamıştır da diğer aile bireylerinin çok anladığını sanmıyorum, tabii ki seni tanıyıp böyle bir yemek yapamayacağını biliyorlarsa. Sana tavsiyem aynı kişilere aynı yemeği birkaç ay içerisinde bir daha yapma 😌
Aynı evde yaşadığın ailen sen çoğunluk yemek yapıyorsan el lezzetini tanıyorlardır. (Tabi elinin lezzeti olduğunu varsayıyorum😁) o yüzden yabancı birinin yaptığı yemek evde hemen anlaşılır. Sen anca kendini kandırmışsındır. Tabi tencere tencere ev yemeği sipariş edecek kadar zenginsen (!) evde doğru dürüst yemek pişmiyordur. Dışarıdan yiyorsanız o ayrı...
nasıl bu kadar basit yalan söyleyebiliyorsunuz? Allah tan korkmuyormusunuz? bigün bunun hesabını vereceğinizi bilmiyormusunuz? yoksa sizin cehenneme girmeyeceğinize dair Allah katından sağlam bir söz mü aldınız? ya da kur'an da size günah yazılmayacağımı yazıyor? böyle rahat davranarak yalan söylemedin zarardan başka bir katkısı yok.
@Bey-xdx işininize gelmeyince çamura yatmayın ben mükemmelim demedim. evdeki kavga ahiretteki cezanadan kat kat azdır bunu düşünmelisin yorum yapmadan önce.
@Bey-xdx karışmak değil uyarı benimki hem nasıl karışabilirim? azcık mantık yürüt lütfen. ve birbirlerine küsmeleride ahiretteki cezadan kat kat azdır bunları düşünemiyorsan ne diyeyim...
Anında anlamasalarda ufak bi şüphe bile olsa er geç yalanın ortaya çıkması kaçınılmazdır. Sen sen ol mecburiyetten sipariş verdiğini kendin ifşa et.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Hdjskak ah ah yurt dışında yaşamanın dezavantajları... Ben ev yemeği sipariş versem. Domuz çevirme falan gelir anlarlardi😅 Seninkini anlamamislardir bencee😅 ama normalde yemek yapamıyorsan anlamislardir