Sipariş ettiğim yemeği kendim yaptığımı söyledim. Anlamışlar mıdır?

Bugün tüm ailenin dışarda işi vardı. Yemeği ben yaparım dedim ama saatlerce arkadaşımla telefonda konuşunca yapamadım. Onlar gelmeden ev yemeği sipariş edip tencereye koydum. Hiç kimse bir şey demedi ama annem kesin anlamıştır. :D
Sipariş ettiğim yemeği kendim yaptığımı söyledim. Anlamışlar mıdır?
Sipariş ettiğim yemeği kendim yaptığımı söyledim. Anlamışlar mıdır?
Cevapla