ben ilk buluşmada yemek yemedim :( beni ilk o sevdi ve yanağımdan öpüp seni seviyorum dedi yani o an biraz utandım ama bende aşık olduğumu hissttim :) ama işimden dolayıdır pek fazla buluşamıyoruz ama hala beni seviyor <3
Vallahi biz baştan beri hiç naziklik peşinde değildik zaten bizim ilk buluşmamız diye birşey olmadı yani 😂 Nasılsam öyleyim saolsun öküz gibi olmamda katkısı çoktur ben yedikçe çocuk da iştaha geldi ilişkimizin yarısı tıkınmakla tantuni döner lahmacun gömerek geçti 😅