Hiç dolmayı tatlının şerbetine batırıp yediniz mi?

Hola🎈
Her bayram ilk önce tatlıyı yiyorum. Sonra kalan şerbetini dolmayla yiyorum. Cidden tadı efsane güzel oluyor. Denemeyen herkese tavsiye ederim. Kesinlikle deneyin!😌
Hiç dolmayı tatlının şerbetine batırıp yediniz mi?
Hiç dolmayı tatlının şerbetine batırıp yediniz mi?
Cevapla