Hola🎈 Her bayram ilk önce tatlıyı yiyorum. Sonra kalan şerbetini dolmayla yiyorum. Cidden tadı efsane güzel oluyor. Denemeyen herkese tavsiye ederim. Kesinlikle deneyin!😌
Hiç dolmayı tatlının şerbetine batırıp yediniz mi?
Korkunun olduğu yerde saygı olmaz çekinme olur ve senden daha çok korktuğu bir şey olursa onu da kaybedersin saygı ise farklı bir şeydir insanlara dürüst davranarak mantıklı olgun davranarak yardımcı olarak edinebilirsin. Konusmadigimiz halde saygı duyduğum dediğine güvendiğim insanlar var bunu korkuyla basaramazsin ;)))
Cıks hep değil bazen iki taraflı baktım olaya ayrıca hem sen yazıp yorulma hem okumakla yorulmayim o yüzden olanları yaz dedim iyilik yaramıyor sana da 🤨
En İyi Cevaplar