



Sellam,
Keşke yasaklansa da evdekilere çay servisi yapma isim bitse 🤣🤣🤣
Hayır içmek çünkü çay düşkünlüğüm yok.
O kadar çay bağımlısı değilim fakat her gün 3 5 bardak çay içmeyince de bir huzursuz ve bir şeyler eksik gibi geliyor. Ama kahve konusun da aynı tepkiyi vermem. :D
Hayır olsa da olur olmasa da.
Teşekkürler ❤
Hayır, pek sevmiyorum..
Cevap
18Cevap
Olur mu lan öyle şey derdim ama dediğim her şey oldu. Buna demiyorum bu da olur.
😂😂😂
Hayır, eksikliğini hissedeceğim bir şey değil.
Varlığında ayda yılda bir içtiğim bir şey zaten.
İçerim tabii üretir yine içerim ki zaten kendi çayımı kendim üretmeyi düşünüyorum
Serbestken içmiyorum.. Yeşilçay için ise aynı durum geçerli olursa evet kaçak yolla içerim
Elbette içerim , çay olmadan olurmu hiç.
Karadenizliyim çaysız vallaha ölürüm yani artık kaçak maçak içerdim
çok çay içen yok sanırım Çaykur zarar ettiğine göre
ulan içkimiz, kolamız yok bari çayımıza, kahvemize karışmasınlar :D
İçerim ya yemeklerden sonra özellikle yasak masak bilmem
Yok öyle bir dünya çayımı kimseye vermem yasaklattırmamda
Pek çay sevmiyorum ama kahve yasaklansa kafayı yerdim
İsyan çıkardı bende içerdim değişik yollarla çay candır
Çay içmediğim için hayır.
İçmem, aramam normalde de içmiyorum
Ağlarım yemin ederim mahfolurum, kafayı yerim
İyi ki çay içmeyi sevmiyorum
Kesinlikle içerim...
hayır içmem, aşırı bir düşkünlüğüm yok..
Bütün yasakları çiğnerdim çay için..
Hayır çok içmiyorum
Evet,,,
Icerim ben
Yok kahveciyim ben
Evet çaysız olmaz
Aramazdım
Cay sevmem
Çay için kurşun atar kurşun yerim.
Her şeyi yasaklasınlar ama çayıma karışanı vururum
Çaysız hayat hayat değildir
Meclis binasının önünde içerim hemde
elbette
daha saçma çok az şey duydum
Pek takmam
Aramazdım
İçerim yemişim yasağını
İçerim
Sevmem
İçerim umrumda olmaz
Çaysız olmaz
İçerim
İllegal çay evi 🤣
İçmem
Kesinlikle içerim
Uymam o yasağa
Evet içerim tabi ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?