







Merhaba, :)
Ellerine sağlık pastan gerçekten çok güzel görünüyor.
Pan di spagnanızda ufak bir çatlak görüyorum sanırım.
Kek kalıbına hamuru dökünce 3 4 kez sağlam bir şekilde vurmalısınız, üzerinde kabarcıklar ve çatlak oluşmuş. Yaş pasta yaptığınız da bu kapanıyor fakat sebebini bildirmek istedim. :)
- Fırında ilk 5 dakika kısık şekilde pişirmeni sonrasın da sıcaklığı yükseltmeni öneririm.
- Fırınına 1 tabakta su koymanı tavsiye ederim.
Genel olarak pastanız çok güzel, süsleme konusun da da bir kaç ufak oynayışla eşsiz yapabilirsiniz. :)
Tadını bilemem ama görünüşü fakir duruyor ve dağınık yapılmış. Ben gastronomi okuduğum için daha profesyonelce bakıyorum tabi olaya. Normal sıradan bir pasta görüntüsü. Umarım tadı güzeldir. Yine de ellerinize sağlık. <3
Selam :) 10/10 cidden tebrik ederim, tarifi beklerim. <3
Cevap
18Cevap
Güzel gözüküyor ellerine sağlık da türkiyede bulunmayan ürünleri nerden buldun :D
Çok güzel oruçlu olmasam yerim yani bence sürekli böyle yapıyorsan bunu değerlendir tabi tadınını bilemem ama bunu iş olarak yapabilirsin görseli harika
Merhaba.Ellerine sağlık. Cidden harika olmuş. Yaparken bir videoya falan çek ve bence düzenle. Dikkat çekici olur baya hem bizde öğrenmiş oluruz nasıl yapıldığını 😊.
Geçen günkü etrafı kedi dilli pastayı yapan kız mısın sen?
evet :)
Çilekleri küçük doğrayıp üstünü kaplayacak şekilde koysaydın daha hoş dururdu bence 8/10
Ellerine sağlık çok güzel duruyor. 🧚♀️ 9/10
Bir puanı da nazar değmesin diye kırdım. 😅
Gayet güzel olmuş ayrıca neden inanmayalim ki tam ev yapımı pasta 🌸
Merhaba, bence gayet güzel olmuş canım, eline sağlık
Nasılll yaptın enfes duruyor😛 tarifi alabilir miyiz
Ben de bir ara çok güzel bir pasta yapmıştım ablam instagramına attı nazar değdi ya.
ben bunu yerim yerim yerim yerim.
diyetteydim bozacağım.
büyük kötülük yaptın bana
teşekkürler.
Maşallah güzel duruyor canım ama ramazan ramazan canımızı çektirdin şimdi biyerlerimiz sisicek
10 puan çok güzel görünüyor. Eminim tadıda çok güzeldir. Ellerine sağlık
Çilekler düzgün dursa 10/10
Güzel lakin markalar çok farklı
almanyada yaşıyorumm
Kız Allah canıni almasın bizede ver bir dilim yaaa
Mükemmel olmuş. 10 üzerinden 10 .
10/10 çok güzel olmuş ellerine sağlık ❤️
Çok güzel olmuş malzemeler de güzel gercekten :)
Çok güzel 10 üzerinden 9
Çok güzel olmuş ellerine sağlık.
Orta süsleme daha iyi olabilirdi...8...
10/10 güzel görünuyor
10/10 sen biliyorsun bu işi
Janjanlı kıpır kıpır.
Bnde yapim canım çekti
9,8 sağ ol acıktım sayende hxjsjd
Ben de bana tatlım diyor sanıp yükseldik🤣
tadını bilmediğim için 9..
gayet guzel görünüyor
Oha zengin tatlısı
8, güzel ama
9 veririm ben
10 üzerinden 0
10 güzel görünüyor
8...
çileğe bayılırımm. pasta süper olmuş eline sağlık
10
Tatlı yemem
10 güzel olmuş
-10 canım
Güzel görünüyor. 🙄
9.5 veriyorum.
cok guzel gorunuyo🤤
Güzel görünüyor 8
9 puan
Çok güzel olmuş
Eline sağlık canım ben coconut çok severim
Güzel
çok güzelll görüntüsü
çok vuzekt
güzel*
Çok iyi
7 veririm. Ortayı biraz dağıt etrafa
guzel olmus👏👏
10/1000000
10 numara 5 yıldız.
10/10
Ay ben diyet yapıyorum atma şöyle şeyler 🤤😃
Bence hoş
8 veririm
10 da 10
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?