İki tane sorum var. Yardımcı olur musunuz? Hangi çeşit kurabiyeleri daha çok seviyorsunuz?
Sizce kurabiye de incire en çok hangi meyveler ve tatlar yakışıyor?
Sizce kurabiye de incire en çok hangi meyveler ve tatlar yakışıyor?
Merhaba
Ben un ve lor kurabiyesi aşığıyım :) İkisini tek geçerim.
İncire bence portakal yakışır. Biraz kabuğundan rendele, azıcık tarçın biraz muskat :) Harika bir harç olur
Portakal tarçin efsane olur deneyebilirsin
Cevap
0Cevap
Genelde tuzlu ve marmelat içeren kurabiyeleri seviyorum.
Merhaba...
Un kurabiyelerini daha çok seviyorum.
çatlak kurabiye
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar