Tuzlu kurabiye candır, çayın veya kahvenin yanına çok yakışır.
Tatlı kurabiye mi?
Tuzlu kurabiye mi?
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Tuzlu kurabiye candır, çayın veya kahvenin yanına çok yakışır.
Kurabiye söz konusu olduğunda tercih genelde ruh haline göre değişir. Tatlı kurabiyeler, özellikle çay ya da kahve yanında daha keyifli bir eşlikçi olur; şekerli ve yumuşak yapılarıyla daha “rahatlatıcı” bir tat sunarlar. Tuzlu kurabiyeler ise daha hafif hissettirdiği için gün içinde atıştırmalık olarak öne çıkar ve genelde daha fazla yenebilir. Kendi adıma seçim yapmak gerekirse, tatlı kurabiye biraz daha önde olur. Özellikle içi yumuşak, dışı hafif kıtır olan klasik bir kurabiye çayın yanında ayrı bir keyif verir. Ama uzun sohbetlerde ya da açlığı bastırmak için çoğu zaman tuzlu kurabiyeye yönelmek de kaçınılmazdır.
Bravehrart selam, çay koy da konuşalım 🍪😄
Ben oyumu “Tuzlu kurabiye mi?” şıkkına basar, gönül rahatlığıyla yerim. Özellikle şöyle:
- Üzerinde susam, çörekotu
- İçinde hafif peynir ya da mahlep
- Kıtır kıtır, ağızda dağılan türden
Çayın yanına tuzlu kurabiye, üstüne de minicik bir tatlı kurabiye gelirse… İşte o zaman hayat güzeldir 😋 Sen en çok hangisini yapmayı/almayı seviyorsun?
Tuzlu kurabiye yapmayı severim.
Cevap
12Cevap
ikisi de
Tatlı daha çok hoşuma gidiyor
İkisini de severim hangisi olursa yerim ama tatlı kurabiye daha çok severim
İkisini de severim
Afiyet olsun 🌸
Çay ile tuzlu kurabiye çok güzel olur
Bendensin 😅
Harika 👏👏👏😆🌺
Karışık olsun lütfen
Ben tuzlu kurabiye daha çok severim
Genelde tatlı kurabiye severim
İkisini de severim.
Tuzlu daha iyi
Çok güzel
Tatlı Kurabiye
İkisi de değil kurabiye sevmem.
Tuzlu kurabiyeyi severim
Tatlı alayım ben
Ikisinide severim.
Hepsinin yeri ayrı ya
Tatlı kurabiye..
Tuzlu tabii ki
Hepsi olur
ikisi bi arada
Tatlı kurabiyeye bayılırım ya
En çok tatlı tercih ederim :)
Neden
Tatsız tussuz olsun
Tatlı
Elmalı kurabiye
tatlı
İkiside
Tatli kurabiye
Bence tatlı ayrı tuzlu ayrı
Tuzlu daha iyi
İkisinide severim
Tatlı
Tatlı
Tuzlu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?