Ramazan ayında yemeyi en çok özlediğiniz kahvaltılık hangisi?

Sanırım Ramazanda en çok özlediğim şey kahvaltı oldu. Zeytin, peynir, ekmek ve çay dörtlüsünü özledim. Sahurda yiyoruz ama sabah yemek bir başka.
Ramazan ayında yemeyi en çok özlediğiniz kahvaltılık hangisi?
zeytin,/peynir.
simit,/poğaça
yumurta.
menemen.
Sucuk/salam/sosis
Diğer (görüşlerde belirteceğim)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Ramazan ayında yemeyi en çok özlediğiniz kahvaltılık hangisi?
Cevapla