Adana kebapta, beyti de kaşar peynirinin işi ne her şeye koymamak lazım bana göre. 





Her tatlıya labne/ krema koymakla aynı şey her yemeğin fiyatının bu kadar arttırılmasını doğru bulmuyorum ıslak kekte bile 2 paket çikolata 2 paket krema kullanılan tarifler var yani alt tarafı evdeki malzemelerle kek yapmak istiyorum ama tarif bulamıyorum bazı yemekler için çok yakışıyor her yemeğin maliyeti bir değil tabiki ama bazı yemekler kültürel şekilde kalmalı adana kebapta kaşarın ne işi var mesela
Sellam,
Bundan önce de başka bir peynir vardı genelde hep her şeye o peyniri koyuyorlardı da unuttum şimdi.
Bence hayır, Her yemeğe yakışmıyor.
Tost

pizza

karnabahar

tavuklu mantar sote

pide

makarna

Tüm bu saydığım yemeklere çok yakışıyoor.
Parmesan ya da cheddar olabilir mi
evet ikisi ama özellikle cheddar 😂
Her yemeğe olmaz elbette... Farklı tadlar elde edilmek isteniyor ise konulabilir. Bence makarna krema ve kaşarlı olabilir. Yoksa diğer türlü tadı pek olmuyor.
Yani kaşarı genelde kahvaltıda tercih ederim. O da tost formunda daha güzel oluyor. Onun dışında kaşar eklenmiş yemekler çok çekici gelmiyor açıkçası..
Cevap
28Cevap
Her şeye yakışmıyor bence, para kazanacaklar diye icat çıkarıyor duruyorlar.
Merhaba...
Ben her yiyeceğe yakışmıyor bence.
HAyır her şeye kaşar peyniri koymam özelilkle köfte türevlerinde sevmem.
Kesinlikle sana katılıyorum canım, her yemeğe yakışmıyor kaşar peyniri. Köfte ve adana kebap tarzı yemeklerin tadını bozuyor bana göre mesela.
Kesinlikle öyle klasik yemekler öyle kalmalı😋
Kaşar her şeye yakışır. Çorbaya koy, yemeğe koy.
Yeni marketten geldim birazdan içinde kaşar olan bir yemek yapıcam.
Çok abartılıyor. Kaşar peynir koyunca çok ağır oluyor yemekler. Yenmiyor.
adana kebapta hiç kaşar düşünemiyorum... kebabın kendine göre bir duruşu bi tadı var. kaşar yakışmaz
Yerine göre kullanım seviyorum. Her yemekte istemem.
Bu kaşar peyniride meşhur oldu ama fenomen olamadı, zorluyor zibidi :))
Ben sevmiyorum... Adanayi bile kasarli yaptilar yahu...
Ben kasar peynirini yemeklerde hiç sevemedim 😔 Sadece tostun içinde seviyorum.
Çok kullanmıyorum ben. Her yemeğe kaşar girmez o ne öyle her şeyde.
Yok ben elime alıp kemirmesini seviyorum.
:)))))
Çok severdim. Ama huylarından dolayı tiksinti geldi. Gördümmü kaçıyorum artık
hiç saygı kalmamış aşk olsun oruçluyum ben..
E bende niyetliyim nolmuş
Gerek yok aslında her yemekte olmasına ama lezzet kattığı da gerçek
Bizde muhlamaya konulur genelde onun dışında çok fazla tüketmiyoruz
Hayir yakistirmiyorum hatta tost disinda hicbir seye gitmiyor
Kebapta ne isi var gercekten ya
Cok fazla sevmiyorum yemeklerde kasar
Hayır her yemege yakıştırmıyorum..
Her şeyle güzel oluyor
Hiçbirşeyde kullanmam pizza hariç
Tantuniye olmaz mesela
kasar yag yumagidir hocam
Her yere koyarım kaşarrr pahalı ama
Kaşar peynirini bir tek kahvaltıda tüketiyoruz.
Kaşarı sadece kahvaltıda yerim
🤣🤣🤣
Özellikle mamtar ve tavuk
Köfte üstüne salça sosu.
Yemeklerde çok sevmiyorum. Tost için ideal
Balıga yakısmaz
Brokolıye
Karnıbahar
Bir aşçı olarak hayır
Fakirim ben yakıştıramıyorum
Klasik yemeklere kaşar karıştırılmamalı.
kasar peynirli tavuk durum cekti bak sorunla :D
hayır, kaşar sevmiyorum..
Hayır herşeye yakışmıyor tabi ki 🐱
Cheddar koyuyorlar daha çok. Ben pek tercih etmem
Kaşar sevmiyorum her yemekte olmuyor
Her şeye koyabilirim 😄
Bazı erkeklerin yanına da çok yakışıyor
Herseye yakışmıyor ya
Valla süper oluyor
benim eski manita her yere iyi gider xd
Pideye yakışıyor
Herşeye kullanmam
kaşarı çok severim :) her yemekte olması isterim
Kars kaşarı harika
Kaşar da sağlıklı gerçek kaşar olsa...
Hayır tabi
Ben yakıştırıyorum.
Kebapta güzel olmaz
Hayır pizaa hariç
Yakışır
Hiç sevmem
Genel olarak evet
yok biz kullanmiyoz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?