Yeme & İçme İndomie noodle çesitlerinden hangisini seviyorsunuz? fireball00 Takip Et Yoda Yaş: 32 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor İndomie noodle çesitlerinden hangisini seviyorsunuz? TAVUKLU KÖRİLİ SEBZELİ SPESİAL DANA ETLİ SOYA SOSLU ACI BAHARATLI Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Güncellemeler+1 yıl Bana göre en güzeli soya soslu. Malzemeleri tabağa dökünce hem acılı hem tatlı hem de tuzlu olarak aromasını patlatıyorum. İndomie noodle çesitlerinden hangisini seviyorsunuz? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et
papatya__6 Takip Et FenomenGuru Yaş: 29 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,6b cevap paylaştı. Merhaba...Görünüş olarak bana hitap etmiyor bu nedenle yemedim hiç yemeyide düşünmüyorum. 1 1 Yorumla fireball00 +1 yıl Bence indomie güzel tabi karar senin ben bir şey diyemem. Yorumla
tugce129 Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 44% +1 yıl tavuk ya da sebze şu içindeki sıvı sosları hiç sevmiyorum çok ağır geliyor anca toz olanlar koyuyorum 1 8 Yorumla fireball00 +1 yıl Tavuklu hariç diğerlerinde var. Aksine ben seviyorum. Karamelize soğan ve yağdan oluşuyor. Yorumla tugce129 +1 yıl herkesin damak tadı farklı tabi Yorumla tugce129 +1 yıl e benim yediğim gibi yiyince de düz makarna oluyo acılı 😂 Yorumla fireball00 +1 yıl Aynen ben Rus salatası yemem. Yorumla tugce129 +1 yıl neden Yorumla fireball00 +1 yıl Mayonezden nefret ediyorum. Bu yolla empati yapmak istedim, ondan örnek vereyim dedim. Yorumla tugce129 +1 yıl anladım teşekkür ederim Yorumla fireball00 +1 yıl Rica ederim Yorumla
mutsuzcivciv Takip Et Xper 7 Yaş: 24 , eic 80% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 716 cevap paylaştı. Ben tavuklusunu seviyorum🐣 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Merhaba...
Görünüş olarak bana hitap etmiyor bu nedenle yemedim hiç yemeyide düşünmüyorum.
Bence indomie güzel tabi karar senin ben bir şey diyemem.
tavuk ya da sebze şu içindeki sıvı sosları hiç sevmiyorum çok ağır geliyor anca toz olanlar koyuyorum
Tavuklu hariç diğerlerinde var. Aksine ben seviyorum. Karamelize soğan ve yağdan oluşuyor.
herkesin damak tadı farklı tabi
e benim yediğim gibi yiyince de düz makarna oluyo acılı 😂
Aynen ben Rus salatası yemem.
neden
Mayonezden nefret ediyorum. Bu yolla empati yapmak istedim, ondan örnek vereyim dedim.
anladım teşekkür ederim
Rica ederim
Ben tavuklusunu seviyorum🐣
Köri olanı ayrı güzel.
Sebzeli kesinlikle
Tavuklu
Körili