Starbucks'tan aldığınız en pahalı kahve hangisiydi?

Ben az önce ilk defa starbucks tan kahve aldım oda çilekli frapiçino aldım ve tam 20 liraydı o yüzden çok üzüldüm 20 lira bi kahveye asla vermezdim ama hayatımda bir kere dahi olsa starbucks tan kahve almak istedim ama birdaha almayı düşünmüyorum
peki sizin aldığınız en pahalı kahve hangisiydi?
Starbucks'tan aldığınız en pahalı kahve hangisiydi?
Cevapla