Filtre kahvem bitti ya, hangisini öneriyorsunuz ondan alıcamm. Yumuşak içine yakın bir şeyler olursa sevinirim malumuzun bebeksiliğime zeval gelmesini istemem 🫠

Filtre kahvem bitti ya, hangisini öneriyorsunuz ondan alıcamm. Yumuşak içine yakın bir şeyler olursa sevinirim malumuzun bebeksiliğime zeval gelmesini istemem 🫠

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Nescafe 3 ü 1 arada
Marka ve içerik olarak ne kullanıyorlar bilmiyorum ama starbucks'ta neredeyse her kahveyi denedim ve hepsi de güzel
Kalite bence
kesinlikle...
Nescafe Taster's Choice
Ben bundan tüketiyorum 🤩
Onu içtim mi acaba ya. Nescafeden bir şey almıştım ama
Yumuşak bir tad arıyorsan mutlaka dene 🤩
Nescafé Gold Cremaymış benim aldığım
Kesinlikle denemelisin bunu 🤩 Aromasıda extra çok güzel 😇🤩🤤
Ben Geçen yıl Almanyada görmüştüm ilk defa ordan gelirken almıştım yanıma sonra araştırdım Buldum Türkiyede pek tanınmamış daha 🤩 ama mutlaka dene 😇
Aşkom kahvenin lezzetini marka vermez çekirdeğin kökeni verir kahve gurmesi konuşuyor hsjxjsj
Öf kahveyi toplayan kişiye kadar inemem marka öner ben onu alayım bir sene içeyim ahsjss
Aşkom o zaman starbucks guatemala al ya da tchibo
Olur aşkom
Allam tam bir annişkoş evi. Ben de istiyommm hüüğğğ.
Gel bebişkitoşkitom
Çok özledim anneanemi biraz ağlim şurada gelicem.
Bize gel
Size gelim de annişkoşunun mutfağında büskivitli pasta yapalım. @koyamamyerinesanki şu bebeyto çok sever. Ona da verelim sevaptır.
Anneanne mutfaklarındaki o kutsal tatlıı sjdjs gel yapalım da tüm siteye ikram ederşzz
Bizimle dalga geçenlere de ikram edelim mi kız. Bayramdır. Mübarek elimizden mahrum kalmasınlar. 🤣
İkram düşüncebe karşı tepkim ektedir youtube.com/shorts/HKBAEut3Z9A?si=Vy3WDSPfnFK8owWp
Bir kahve vardı dayım gilde içmiştim adını unuttum binbir çeşit baharatlı mı neydi
Yumuşak içim tercih etmiyorum ama Kuru Kahveci Mehmet Efendi'nin Colombia olan filtresi güzel.
jacobs kahve kullanıyorum..
Sadece onu içiyorum..
Genelde kahve dünyası ve Nescafe tercihim oluyor...
Marka olarak değil sadece mekan olarak söyleyebilirim
Casvaa iciyom ben
Bi bakayımm
Önce ve sonra sadece nescafe gold
Tabii ki mahmood cafeler, çok lezzetlidir
Mehmet Efendi’nin Colombia idi herhalde o güzel
Mahmut cafeee
Gerçek bir gurme olduğunu belli ettin
Jacob's geldi aklıma
Onu yeni bitirdim
Bilemedim şimdi
Valla kahve markalarına bakmıyorum pek
Bakıyorum da hep Yakup, Mahmut, biri Mehmet efendi kahveleri içiyorlar. Ben de Ahmet efendi kahveleri tercih edeyim bari shdhsjsj
Sadece Mehmet efendi
Bardak güzelmiş. d
Kahve sevmem
Unuttum şimdi adını
Süryani kahvesi
starbucks