
Dışarıda yemek yedikten sonra ödediğiniz en yüksek hesap ne kadardı?

3000-4000 civarı ödemişimdir meyhane tarzı pavyon tarzı yerlerde
5300
O neymiş bee
Hiç gitmediğim için normal galiba o fiyat 😅
Cevap
6Cevap
Ben fazla para ödemem gadası. Taş çatlasa 150 lira falan olur.
Yurt dışında 10.000 liradan fazla harcamışımdır şu anki türk parasıyla yahminen tam hesaplamadım kuveyt de yemiştim...
Ooo zengin kankam benim 😂
Hee ben de yedim 😂
öğrenciyim 3 yıl önce lüls sayılabilecek bi mekanda sadece lahmacun yiyerek 120 tl gibi birşey ödemiştik
Kaç kişiydiniz lahmacuna göre fazla
7 kişi 2600 lira ödemiştik.
200 lirayı geçmedi hiç 😅
Gün gelir öylede hesap öderiz sıkıntı yok
1200 dolardı
100 en fazla
200.
200 tl
500 tl idi.
nusrette 1000 lira civarında
100 tl falandır.
475 tl en son
70 geçmez 😊😂
100 €
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar