Merhaba...
Bir gün boyunca en fazla kaç bardak çay içebilirsiniz?
Bir gün boyunca en fazla kaç bardak çay içebilirsiniz?


Hemen hesaplıyorum. 🤔
07:00-10:30 arasında : 5 Bardak
12:00-15:30 arasında : 7-8 Bardak
19:00-00:00 arasında 6-7 Bardak
Sanırım böyle bir ortalamayla gidiyorum 😄
20-25 bardak içebiliyorum zorlanmadan..
Sanırım en fazla 6-7 bardak içebilirim.
Cevap
67Cevap
Kahvaltı için büyük çay bardağı ile 30 u çok rahat geçmişimdir.
Eskiden 8 10 arası idi bu dönemde sadece 2 veya 1 bardsk içiyorum..
Genelde 2 bardak ama zorlasam 4 bardağı geçiremem😂
3 çaydanlık bitirebilirim fmfmf çay kırmızı nohtamdır
Iki sekerli iciyodum sabah 6 aksam 6 bardak, sekeri biraktim simdi sekersiz icemiyorum cayida biraktim ister istemez
Ramazan ve oruçlu günlerde iftardan sonra 2 bardak. Sabah kahvaltılarında ise 3 bardak. Bazen de gün içinde bir kafede 3 bardak duble.
Sınırsız içebilirim.. Benim vücudumun %70 i çay zaten.
Tek başıma 3 demlik içerim çok seviyorum çay içmeyi
Ooo Ogün keyfim de yerindeyse bayaaa yani 😅😅😅🤩🤩🤩
Yanında birşeyler varsa 2 olur. Yoksa 1 bardağı bitiremiyorum çoğunlukla..
Tek başıma bi semaver kaçak çayı 3-4 saatte bitirdiğimi biliyorum
Some kurdish problem 😂😂😂
Bir ara 40 45 bardak içiyordum hiç eksik olmazdı , sonra bıraktım çayı.
Hiç saymadım ama 1-2 hatta üsenmesem 3-4 çaydanlık bite bilirim.
Ramazan harici büyük fincanla 12 16 arasında değişiyor
Şu an orucluyum, bu gun10 bardak içerim, normal günde,25,30 bardak arası içerim bir günde çok şükür
8 10 ama değişiyor bazen 0 bazen 10 bazen 3 o anki kafaya duruma göre :P
Ortalama olarak hafta sonu tatilinde 6, hafta içi 2 bardak içebiliyorum.
Bazen 1 demliği geçtiği olmuştur ramazandan bu yana akşamları 8 bardağı geçiyor
15 bardak kesin ama fazlası da olduğu zamanlar oluyor, çayın hemen her türlüsünü severim.
Çayı bıraktım desem yeridir. Neredeyse hiç içmiyorum.
En fazlanın sınırı yok ama 20 bardak filan içiyorum yeri geldiğinde
Eğer formumda olursam çayda güzel olursa 15 civarında olabilir belki 20’de🙄🙄
Hesaplamadim ama yanında atıştırmalık güzel şeyler varsa içerim yani
Çay sevmem aylarca içmesem aramam
Benim 30 40'ı bulur net.
9 tane en fazla içmişliğim var
2 tane bardak içebilirim
Cay değil kahve içerim, günde 2 bardak iyidir.
13 bardak içmiştim çay sevmeyen biri olarak 🤮🤮
resimde ki bardaktan 50 tane içerim
Çay olmadan olmaz ama hiç de içemiyorum soğuyor
Kuoada içiyorum 5 olur galiba.
günlük 5 i geçmem lazım 😁
Baya içerim tam bir ölçü veremem..
Sadece kahvaltıda bı kupa okadar
sadece kahvaltıda içiyorum
8-10 bardak içiyorum.
ufacık olan bardaklardan zorlasam 3 içerim heralde
Demlik demlik gidiyor bazen
Bir demlik içiyorum hiç ismessem
Çok icerim 15 20 bardak
Çay sevmiyorum. İçmem hiç.
Çok seven biri değilim maksimum 2 bardak.
7 ya da 9 bardak abla sen kaç bardak içiyorsun
3 bardak belki en fazla 4..
4 çay bardağına kadar yolu var
Sanırım 4 veya 5den fazla içemem.
İftardan sonra gör beni sen
bayağı içerim hacı abla
3-4 daha fazlası olmaz
30dan fazla içebilirim çay severim
2 demliğe kadar içebiliyorum
Maksimum 6
20 içmiştim ama bu aralar icemem..
İki ya da üç bardak içebilirim.
Bir ya da iki. Kahvaltı dışında içmem.
10 bardakta içerim ama tercihim 1
Rekorum 14 😂
Sıfır
19 yıldır 1 litreyi geçmezdi içtiklerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?