Bir bisküvi markasının adının Cin olması çok saçma değil mi?

Ballı bir bisküviye "Cin" adını vermek garip değil mi? Bisküvi ve cin ne alaka cidden? Bir de cini andıran bir resmi var ambalajında. Ne bileyim, ilk defa bu kadar garibime gitti bugün. Neden bu ismi kimse garipsemiyor? Neden kimse bu bisküviyi almaya korkmuyor? Normalde bazı insanlara cin dediğinizde "Sus aman, üç harfli de!" derler ama markete gittiklerinde "Abi Eti Cin nerde?" diye sorduklarında korkmazlar. İnsan yemeye de çekinir madem korkuyorsa...
Bir bisküvi markasının adının Cin olması çok saçma değil mi?
Cevapla