Üyecanolar on bir ayın sultanı ramazan ayı yaklaşmaya devam ediyor <3 . Bende yemek sorularına yöneldim :D evet ramazan ayında en çok hangi tatlıyı tüketiyorsunuz?
Güllaç
Baklava
Keşkülü Fukara
Kadayıf
Başka
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ramazan ayında en çok hangi tatlıyı tüketiyorsunuz?
Ramazan ayında illa şu bu olsun demem gadası. Akşam iftar saatinde hurma olursa iyi olur. Olmazsa tuz veya zeytinle orucumu açarım. İnsanlar ramazan aylarında aşırı derecede alışveriş yapıyor. Ama bir tas çorba ile karnını doyuruyor. Fazlasına gerek yoktur.
Ben nikinize bayildim evela viski icti bayildi diye okudum ama sonra visneyi okuyunca bi güldüm Allahta seni güldürsün emi ☺ Tatlilardan hafif hangisi varsa onlari sewip yerim sekeri cok agir olan tatlilari cok yiyemem