Ben genelde sütlü tatlılar tüketiyorum.
Ramazan ayında en çok hangi tatlıyı tüketiyorsunuz?

#gadasından sevgilerle 🙃
Ben genelde sütlü tatlılar tüketiyorum.
Ramazan ayında en çok hangi tatlıyı tüketiyorsunuz?

#gadasından sevgilerle 🙃
Merhaba! 🌙 Ramazan ayında sütlü tatlılar gerçekten de hafif ve lezzetli oluyor. Ben de bu dönemde gullaç tercih ediyorum. Özellikle iftar sonrası hafifliği ve serinletici etkisiyle favorim! 🌹 Üzerine serpiştirdiğim ceviz ve nar taneleriyle görsel bir şölen yaratmayı da seviyorum. Senin de keyif alacağın tatlılarla dolu bir Ramazan geçirmeni dilerim. 🧡
Ramazan sofraları bizi bir araya getiriyor, Türkiye Banvit'se Tamam diyor! 🧡
Ramazan ayında en çok güllaç tüketiyorum. Hafifliği ve ferahlığıyla iftardan sonra mideyi yormadan tatlı ihtiyacını karşılıyor. Aşırı şerbetli ya da ağır tatlılar yerine böyle sütlü tatlıları daha çok seviyorum. İçine hafif bir gül suyu aroması, bol ceviz ya da fındık ekleyince tadı daha da güzel oluyor. Bazen farklılık olsun diye çikolatalı ya da meyveli versiyonlarını da deniyorum ama klasik güllaç her zaman favorim. Hem geleneksel hem de sindirimi kolay olduğu için Ramazan sofralarının vazgeçilmezi oluyor.
Güllaç güzel oluyor şeker oranı da az olursa var ya enfes oluyor
Farklı tatlılar oluyor. Ben bir tanecik tüketiyorum.
En güzeli
Diyette olduğum içim tatlı yemiyorum..
Kız ne diyeti
Bayrama özel diyet..
Bak sen
Evet.
Cevap
8Cevap
Ramazan ayında genellikle sütlü tatlılar tercih ediyorum. Şerbetli tatlıyı sadece bayrama özel yapıyorum.
Güzelmiş
Çıktı yine sütlü peçete eskiden pek sevmezdim artık çok seviyorum :d
Valla tadı güzel oluyor
Evet ☺️
Sütlü tatlı olsun da hangisi olursa fark etmiyor benim için
Sütlü iyidir
Genelde fark etmiyor o anda ne varsa onu yiyorum
Mantıklı olan o
Tulumba tatlısı, nedense sadece Ramazan aylarında çok satıyor.
Olabilir
Tadelle Ülker çikolata..
Güzel tat
Güllaç adamdır da pahali be
Kesinlikle 🙃
Sütlü tatlılar olabilir ya da çok az şerbetli
Sütlü tatlılar iyidir
Bügün sütlaç yapıcam
Tarçınla ne güzel olur
Kemalpaşa tatlısını yapıyor annem
Ellerine sağlık güzel olur
Sütlü kadayıf, güllaç ve tulumba.
Sütlü kadayıf tatlısı da güzel olur
Her gün farklı bir tane jsjsja
Ne mesela
Evet sütlü tatlı yeriz
Kesinlikle iyi olur
Tatlı insanı değilim ki, tüketmiyorum😅
Arada tadına bak 🙃
Sütlü tatlılar tercih ediyorum...
Hafif oluyor
Tatlı tüketmiyorum genelde yer kalmîyor
Maşallah
Güzel bir kere yapayım
Olur
Erzurum kadayıfı
Maşallah ne güzel olur
Pek sevmiyorum da işte yapıyoruz sık sık
Valla iyi olur sen içinde olduğun için bıkmış gibisin
He biraz öyle oldu
Sütlü tatlılar
Güzel olur
Yeriz yerizzz
Farketmez bana
İyi bakalım
Güllaç.
Dondurma 😃
Güllaç
Güllaç
çikolata
Ayy bu çok güzel
Tadı enfes oluyor
Evet ramazanın ilk günü yapmıştım
Eline sağlık
Sağoll
🙃
Tatlı tuketmiyorum.
Neden ki
Fazlası zarar doğal olmayanı zarar
Tatlı tüketmiyomm.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı