Marka haline gelmiş mekanlarda kahve içmek o insanı elit mi yapar?

Marka yapmış kahve dükkanları vardır bilirsiniz, artık çevremizde hızla yayılmaya başladı. Kahve severlerin uğrak yeri haline geldi; bir okadar da fiyatı bazı yerlerin uçuk olabiliyor pek tabi ki; ama gördüğüm manzara şu; kahveyi hani o kadar çok sevdiğinden değil belli , çeşitlerini çekirdeğin nereden geldiğini nasıl yapıldığını anlat desem anlatamazlar; sırf marka diye sosyal medyada bardağın resmini çekip paylaşanlar da az değil; bide böyle konuşma tarzları elit olmak için 180 derece harfleri çeviren tarzda; neyse kahveyi güzel yapan her mekanda içerim ama marka elitlik göstergesi değil bence. Siz ne düşünüyorsunuz? Yaaa kahve yapcam elektrikler gitti iyi mi🤦🏻‍♀️😬
Marka haline gelmiş mekanlarda kahve içmek o insanı elit mi yapar?


Marka haline gelmiş mekanlarda kahve içmek o insanı elit mi yapar?
Cevapla