Örnek olarak sadece ayran, sadece su gibi ya da sadece şarap. Size kalmış. 


Suya bağımlıyız ama bağımlı olmasak da su derdim. Ayrı bi severim suyu. Kahve de ağır basıyor aslında. İkisinden birini seçerdim.
içecek değilim 😨
dkdmfjk
😊🙃😊
Cevap
10Cevap
Susuz yaşamamız mümkün olmadığı için su demek zorunlu gibi görünüyor ama gönlünden geçen kahve 😁☕🤎
Süt en guzeli bence sağlıksız şeyleri sevmem belki. mangalda cola ama genel itibariyle süt bence
Su şu an da sadece su ile ayran içiyorum zaten ağırlıklı olarak.
Su, su içmeden insan yaşayamaz zaten
Su demeyenler mızıkçılık yapar gibi :)
o zaman sadece su derim
rica
Kahve
Bişey değil
Kefir kımız
Kola
Su içerdim
Su tabii ki.
Sade soda
Afiyet olsun. Yorum için teşekkür ederim.
Su 💦💦💦
Rica ederim
Tabiki su
Bira
Su alayim
Sade soda 🙄
Seviyorum 🙄
Rica ederim 🙄
Su içerdim
Çayyyy tabiki
Ayran
Coca Cola
Rica ederim😌
Süt heralde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar