İçkinin tadı kötü olmasına rağmen neden içiyoruz?

Bugun bir kırmızı şarap içtim düşündükçe bile kusasım geliyor fiyatından mıdır nedir anlamadım öğk yani niye içiyorum ben de bilmiyorum çoğu içki bk gibi
İçkinin tadı kötü olmasına rağmen neden içiyoruz?
Cevapla