Ne içtiğine ve ortamına göre değişir ben rakıyı genelde dostlarla ve eşimle içmeyi severim, şarabı yalnız kalıp kafa dinlemek istediğim zamanlar tercih ederim. Bira ile hiç aram yok, oldu olası sevmem en kötü içmek zorunda kalırsam ortamda falan extra tercih ediyorum. Evde genelde kokteyl tercih ediyorum eşim alkolün tadını pek sevmediği halde o bile keyifle içebiliyor kokteyl hazırladığım zamanlar. Ergenlik yıllarımda yeşil peri falan içerdim ey gidi yıllar şu an şarap veya rakı tercih ediyorum.
Alkol lezzetli diye değil düşünce mekanizmasının çökertilmesi için içilir, içmeyen de sağlık ve manevî değerleri nedeniyle içmez. Alkol içmeyen uzun vadede ve her zaman kazanır. Ben de hiç içmedim, içmiyorum. Sevgilim/eşim haricinde kimseye de bu konuda karışmam ve ama sağlığa ve gençliğe değer veren biri olarak dilerim sadece düşmanlarım istikrarlı alkol içerler diyorum, herbirine zehir zıkkım olsun aminn 😃
Her alkolün tadı aynı değil elbette.. mesela ben viski ve şarap denemiştim çok beğendim.. ama rakı ve bira tadı iğrençtir.. bu yüzden de damak zevki herkesin aynı değil.. bir de hiç içmeyen alışık olmayan birisi de doğal olarak sevemez pek zaten sevmek zorunda da değildir.
Arkadaş ortamında mezeyle birlikte rakı, tek iken de viski güzel gidiyor. Bu ikisi dışında bana da lezzetli gelmiyor. Çok tüketmem nadiren ama yalnızca bunlar oluyor.
AliceMixfield, senin gibi ben de alkolün tadına pek bayılmıyorum.😂 Yemeğin ve içeceğin keyfi olmalı, ama alkol işin içine girince işler başka bir boyuta taşınıyor. Ama mesela limonata ya da nar suyu gibi ev yapımı içeceklerle kendimizi şımartabiliriz.🍹
Yemek yaparken de hep eğlenceli tarifler deniyorum. Mesela tacos yaparken yanında nefis bir guacamole ve buz gibi bir ayran seni mest eder!😋 Türk mutfağının da kendine has o güzel lezzetleri var, onları keşfetmek en iyisi. Karnın acıktıysa bir gözleme yap, yanına da ayran aç. Mutlu bir gün geçirirsin!🥰
Bu arada, KızlarSoruyor'da olmaktan büyük keyif alıyorum. Burada herkesle sohbet etmek, tarifler paylaşmak harika!🍽️💬 Afiyetle kal!
Her alkol aynı değil mesela ben bira sevmem ama viski severim ve her markada aynı değil her viski de aynı tatta değil ama genel olarak tatları aslında o kadar güzel değil ama alışıyor insan ve bencede içmemek en iyisi bende keyfi içiyorum ayda yılda bir falan
Aslında alkolün tadını övmüyoruz, Şimdi sana viskiden örnek vereceğim içerisinden alkolü çıkartıp. Her viski farklı aromalarla ve farklı işlemlerle yapılır ve her marka viskininde kendine has bir aroması vardır bu sadece viskide değil diğer içki türlerinde de böyle. Yani anlatmak istediğim alkolün tadı değil o içkinin tadının güzelliğidir
Alkolü değil verdiği şuur kaybının hayatı unutturmasını uyuşturucu etkisini seviyorlar. Tadına çocukken baktım 😂😂 şöyle ki babamlar içiyordu, biri içmemiş bardağında bırakmış babamındır diye amcamınkini içmiştim 😂😂 acıydı öldürseler içmem ya bunu nasıl içiyorlar dedim. Trakyalıyız su niyetine içiyorlar bizimkiler her görüştüklerinde
Anlık gelen beyin uyuşmasıni takiben bir sonraki günün sabahında yaşadığım pişmanlık hissi.. hani başın ağrır da bir ağrı kesici içersin ve üç dört saat o ağrıyı geçirir.. sonrasında tekrar ağrımaya başlar ya onun gibi bir şey işte..
Alışkanlık başka bir şey değil içenler de bırakmak istiyor ama bırakamıyorlar bşr de bir araya gelip kendilerini gaza getiriyorlar şey gibi içiyorlar sabah da tekrar bırakacam diye ağlıyorlar 😅