Kafayı yemişsin, kafayı yemişsin hep bunu diyon. Evet belki yedim, belki yemenin eşiğindeyim ve belki de o eşikten dönüyorum. Hem psikoterapi alıyorum, hem ilaç tedavisi için psikiyatr denetiminde Antidepresan alıyorum. Obsesyon rahatsızlığım var ama mutlu olmak için bütün bildiğim nedenlere tutunmak istiyorum. Ayrıca psikiyatrımın dediğine görede hafif bir depresyon dönemindeymişim ama 3 ay önce kadar kafama intihar etme fikri bile geldi yolda yürürken kendimi o geçen arabalarin birinin önüne atma düşüncesine ezici gelen düşünce yanimda yürüyen annemin yaşayacağı üzüntüyü tahayyül etmemdi belki de. O dönemden beri psikolojik ve tıbbi destek alıyorum çünkü hayat yaşamaya değer. Sevmek, sevilmek en sevdiğin yemeği yemek, en sevdiğin şarkıyı dinlemek, gizlice sigara içmeyi düşünmek, hayaller kurmak. İnanmak o kadar güzel ki. O kadar güzel. Galiba haklısın kafayı yemiş olabilirim ama yine de mutlu olmaya inancım var 😇. Yaşamak güzel.
En İyi Cevaplar