Ben vegan olmaya çalışırken erkek arkadaşım yanımda her hafta mangal yiyor, anlayış beklemem haksızlık mı?

Çok canın istiyorsa sen de ye demeyin lütfen. İnsanların birçoğu et sevmediği, mangaldan nefret ettiği için vegan olmuyor. Tam aksine çok sevdikleri yiyeceklerden sırf hayvan sömürüsüne vicdanları el vermediği için vazgeçiyorlar. Ben de kimseyi vegan olmaya zorlamıyorum, erkek arkadaşım da kendi vicdanı ve aklı olan biri. Onun tercihlerine saygı duyarım. Ancak o her hafta önümde Adana’lar, Urfa’lar, lahmacunlar yiyerek beni vazgeçirebileceğini sanıyor.
Ben vegan olmaya çalışırken erkek arkadaşım yanımda her hafta mangal yiyor, anlayış beklemem haksızlık mı?
Bu durumda ondan anlayış beklemem yanlış bir şey mi sizce, nasıl tepki göstermeliyim?
Ben vegan olmaya çalışırken erkek arkadaşım yanımda her hafta mangal yiyor, anlayış beklemem haksızlık mı?
Cevapla