Regliyim ve şu an canım acayip çikolata istiyor, evde çikolata yok. Ne yemeliyim?

yaa keşke çikolata stoklasaydm off ya ne yiycem ben şimdi uyuyamıyorum da
Regliyim ve şu an canım acayip çikolata istiyor, evde çikolata yok. Ne yemeliyim?
Cevapla