Güncellemeler
+1 yıl
09:30-17:30 arası üç farklı hoca derse giriyor yani derse giren hocaların öncesinde ve sonrasında dinlenme fırsatı var. Sınıfça bizim 2-3 dakika vaktimiz oluyor ders değişimi sırasında sadece.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Kamerayı açarsan bence saygısızlık ama kamerayı kapatıp yemende sıkıntı yok. Kamera açıkken kavhe meyvesuyu içmemde de sıkıntı yok bence
Kamera zorunlu.
Valla bence ye yani
kamera zorunlu mu? değilse yemeğin bitene kadar kamerayı kapalı olsun
Kamera zorunlu.
ye o zaman bir şey olmaz. hem zorunlu kılıp hem ara vermiyorlarsa aç mı kalacaksın ye gitsin.
Haklısın.
Ben telefondan girip lavabonun oraya koyup duşa girdiğimi bile biliyorum
Kamera açmak ve kamera karşısında durmak zorunlu.
Açım ve ölüyorum de yemek yerken kaparsın
Yüzyüze eğitimde bile bir okulda böyle program yok..
Ne de olsa online diye böyle sıkıştırdılar.
Her gun olamaz o zaman.. butun hafta 40 saat dersin olsa, bu dedigin şekilde 3 günde biter..
Soruda haftada iki gün dedim zaten ama o günler açlıktan kıvranıyorum resmen.
Haftada üç gün de yüz yüze.
O zaman ailene diyeceksin, okulu arayacaklar.. böyle sey mi olur diye baski yapsınlar.. okul idaresi veliden sikayet gelince duzeltir
Yani cidden sacma olmuş, hangi okul bu? Kamerayi kapatıp yersin, insan var yani dersi izleyen insan
Üniversite öğrencisiyim ve ailem bu tarz şeylere karışmıyorlar. Eğer durum böyle giderse sınıfça dilekçe imzalayacağız.
Desene en başta, anlaşılmıyor.. sınıf olarak dilekçe verin, bu cok anlamsız bir eğitim... iskence eder gibi.. yüzyüze egitim kacar saat günde
Ailen de karışsın bir zahmet, üniversite öğrencileri de emanet..
Görüş için teşekküler.
Öğrenci ya da eğitimci farketmez. Saygısızlıktır tabiki.
Şartlar da böyle ama ne yapalım. Kamera ve mikrofonu kapatıp yenilebilir.
Kamera zorunlu.
Yani kabaca 30'ar dakika ders 10'ar dakika ara dersek 12 ders alıyorsunuz aralıksız. Lise de okuyorsunuz galiba. Ya nasıl bir idare böyle bir zulüm yapar. En az 1 saat öğlen arası olmalı.
Sadece öğrencilerin değil öğretmenlerin de haftada bir kaç gününü boş bırakacağım diye program bu kadar sıkıştırılmaz.
Üniversite öğrencisiyim. Üç farklı ders blook yapılıyor gün içinde. Çok kısa arayla giriyoruz. 2-3 dk ara.
Allah kolaylıklar versin. Sana ve tüm öğrencinlerimize
Teşekkürler.
E herhalde saygısızlık
E ben aç mı kalayım?
Bence aslında hoş bir görüntü olmaz yani🤔
Altı saat boyunca aç kalacağım o zaman.
Sekiz olacak düzeltiyorum. 😌
Kamera yoksa yiyebilirsin
Kamera zorunlu.
Bizde kamera yok. Ders boyu acıktığımda hatur hutur yiyorum😂😅
Bizde ne yazık ki zorunlu. Sekiz saat yemek yemeden durmak ta çok zor.
Derste yeme bari pis şişko balina seni!😡
45 kiloyum ama sen bilirsin.
Ara vardır mutlaka arada yesen
Yok maalesef.
O kadar süre ders anlatan hocaya da helal olsun
Üç farklı hoca anlatıyor dersi. Hoca ve ders değişimi sırasında 2-3 dk boşluk buluyoruz.
Lavaboya gideceğini söyle biseyler atıştır gel
Hocaya durumu anlatıp müsaade istemek lazım
ye gitsin ne olacak
Olur kesinlikle yapma
Olur tabi ki
Kameranı kapat
Kamera zorunlu.
evet