Komşudan gelen ikram tabağını iade ederken evde ne varsa gönderir misiniz?

Komşudan gelen ikram tabağını iade ederken evde ne varsa gönderir misiniz?
Komşuluğun en güzel halidir evler arasında giden tabaklar. Bir yemek pişmiştir koktu diye komşuya da verilir. Ya da yalnız bir komşunuz vardır ona da akşam yemeği için ne yapıldıysa biraz verilir. E o tabağın bir de iade kısmı var.

Komşudan gelen ikram tabağını geri gönderirken mutlaka bir şeyler koyar mısınız?
Elbette tabak boş gönderilmez
Boş gönderirim
Bana komşudan hiç ikram tabağı gelmedi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Komşudan gelen ikram tabağını iade ederken evde ne varsa gönderir misiniz?
Cevapla