
Komşudan gelen ikram tabağını geri gönderirken mutlaka bir şeyler koyar mısınız?
Elbette tabak boş gönderilmez
Boş gönderirim
Bana komşudan hiç ikram tabağı gelmedi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Selam💫
Biz sülalece eli açığız galiba...
Komşudan gelen ikramdan sonra bizde tabak boş asla gönderilmez. O gün ne yemek yapıldıysa komşuyada verilir.
Bilinçli komşulara sahip olduğum için coronadan dolayı kimse birşey getirmiyor, yemek getirse bile streçleyip getirende var. 😊
Sormayın aman sormayın, yıllar önce bir süre çalışmamıştım, evde yemekleri ben yapıyordum ve eşim bayağı bayağı beğeniyordu, aşure zamanıymış komşum aşure getirdi, ben dururmuyum hemen ertesi gün aşure yaptım o komşumdan başladım, hızımı alamadım diğer apartman komşularıma giderken olan oldu🙈🙈🙈eşime yakalandım veee bu benim son komşu tabağı almak iade etmek oldu (yaşamaya seviyorum)
@cailleach ön sevişme ile ilgili sorunuza oradan cevap verme yetkim olmadığı için buradan yazma gereği duydum, gereksiz bir yorumsa lütfen uyarın beni
Merhaba hani bir zamanlar beş duyu organımız vardı ya işte bu konuda ezberimiz bozuldu ve uzmanlar bunu 21-34’e çıkarttılar, tel tek saymayalım ama göz teması koku ve em önemlisi ses (tonu, rengi, tınısı) o an salgıladığımız ter kokusu (inanın kimi zaman farklı bir afrodizyak) hmmm mesela ışıksız bir ortamda uzak Doğu tütsüsü, tropikal kokulu mumlar, hanchalar marka kırmızı şarap (2018 Avrupa şampiyonu) e daha ne olsun abi yaaa 👍👍👍✌️🤣🤣
Bizim evin en büyük transfer hali zeytinyağlılar börekler kurabiyeler alt kat üst kat gider gelir tabaklar
Tüm eig ler için teşekkür ederim çok zarifsiniz hanımefendi 🙏
Öncedendi onlar. Şimdi selam bile çok görülür oldu
27gün sonra gelen eig.. teşekkür ederim 😘
Cevap
38Cevap
Kesinlikle boş gönderilmez gibi bir katı yaklaşımım yok ama benimle bir seyler paylaşan insanlarla ben de bir şeyler paylaşmak istediğim için tabağı boş göndermemeye özen gösteririm. Yani bir zorunluluk ya da kural olduğu için değil, içinden geldiği için.
Üşenmem kek çırpar pişiririm boş
gitmesin diye 😀
Bu soru olmamış 😄 zira bizim kültürümüzde tabak boş gönderilmez tamam kabul evliliğimizin ilk yıllarında eşim yemek bilmezdi çalışırdı ev bomboş komşum emine hanıma boş tabak vermişliğim var lakin artık elbette boş yok
Bizde boş tabak gönderilmez. Komşular da öyle. Mesela dün lahmacun yaptırdım. epey fazla yaptırmışim yaklaşık 15 tane. 4 komşuya gönderdik. Bir tanesi kebap biri sarma biri pilav üstü tavuk öbürü de çorba gönderdi. Lahmacun yiyemeden doyduk 😂
Üst komşum yaşlı çift teyzenin boynu kırıldı tezgah başında duramıyor her gün yemek çıkartıyrm baktım tabakları veresi yok en son tabaklarımı alabilirmiyim dedim içine yarım paket pudra şekeri koydu boş vermek istemiyorum ama bişey yapamıyrm dedi. Ah teyzem ben cezvede yemek yicem nerdeyse tabaklarımı verde boş olsn sıkıntı değil ama bunu söyleyemedim tabi 😂😂
Biz soyle yapiyoruz. Bigun kisir kurabiye cay hazirliyiruz onuda cagiriyoruz. Tabagada evdeki gelmeyene koyuyoruz tabak oyle dolu gidiyor.
Komşularla pek aram yok hatta apartman görevlisi ve yönetici dışında kimseyi tanımıyorum ancak olurda bir tabak gelirse boş göndermemek tercihim.
Komşu tabağını boş çevirmemeye çalışırız ama bazen evde koyacak bir şey yokken boş veriyoruz.
Biz karşılık göremesekte🤷♀️
Elbette boş göndermeyiz. Güzel bir yemek veya pasta yaptığımız zaman göndeririz
Kesinlikle hurma dahi olsa boş verme tabağı asla
Ev alma komşu al demişler komşuluk önemli
Mutlaka bir şey koyarım. Komşum genelde yaprak sarmasını çok seviyor o yüzden genelde onu yapıp koyuyorum :)
Elbette tabak boş gönderilmez adettendir, tabiki bu durumuna bağlı düşkün biriyse zaten kabul etmezsin.
Mevcut bir şeyi ikram ederim.
Üst komşum birşey yoksa tursu koyup gönderiyor, oldukca zekice buluyorum, 😊
ille dolu gönderecem diye bir şey yok tabağını yıkar gönderirim shhs
başka zaman ben de ikramda bulunurum.
karşılıklıymış gibi olması hoş değil.
Tabiki boş gönderilmez. Mutlaka memnun ederim ben. 😎
Karşılıklı ikramlarıyım 4-5 komşu var tabiki tabak boş gitmez
Bizim komsular muhtesemler valla. Guleryuzlu yakinlasmak istiyorum da hepsi buzzz masallah
Biz zaten boş göndermeyiz de, verinc de dolsun diye geri vermeyiz kurban.
Genelde evde güzel bir şey pişene kadar bekletilip öyle tabak geri gönderilir bizde 😁
Ee tabi ki boş gönderilmez haliyle bir şeyler koymak gerekir.
Genelde bir şey koyulmalı ama devir öyle devir ki böyle şeyler çok azaldı
Asla boş gönderilmez bir gün sonrasında bir şey hazırlanır ve yollanır
Tabak kalır başka zaman dolu göndeririz aynı anda vermek şart değil:)
Komşudan bişey geldiği olmadı hiç. Gelse galiba bende evde ne varsa yollarım
Tabak boş gönderilmez, evde birşey yoksa rehin tutuyoruz tabağı 😄
Adettendir tabak boş gönderilmez. Annelerimiz öyle yapar
Komşunun tabağı 10 gündür bizde, boş vermemek için tabak bizim oldu sjsjsjsj
Pes artık ya 😆😆😆
@likeyoungh 😂
tatlı varsa tuzlu varsa, sarma dolma , börek vs.. tabağa katar gönderirim
Boş göndermem en azından dünden kalan yemeği koyarım ajWpözlös
Evde bi şey yoksa bile en azından yıkanıp gider o tabak
Sırf bunun için kek yaptığım bile oluyor tabağa koyup vermek için
Genel olarak pasta falan koyuyorum yan evdeki dede sürekli bir şey getiriyor bıktım.
Tabii ki gelen tabak boş gönderilmez, ama salgın olduğundan beri hiçbir ikramı kabul etmiyorum maalesef.
Boş göndermeyiz biz mutlaka bi şey göndeririz kurabiye kek poğaça vs
Tabak geri boş gönderilmez
yani bu detay valide hanımdan öğrendiğim bir durum :)
Hayır tabağı alırız sonra yaptığımız en güzel yiyecekten koyar göndeririz
Yani sizin oraları bilmem ama bizim buralar hollanda tipi evler ve sokaktakilerle her zaman bir samimiyet ve sevgi vardir. Kim ne gönderirse karşılığında tabağı ağzına kadar doldurur geri veririz😅
O anda bir şey yoksadi da somradan kek falan yapıp yollarım
O sana ikram veriyor yemek kokmuştur diye, senin de yemeğin ona kokmuş olabilir ya da onun sevdiği yemeği yapmışsındır ikram tadında gönderirsin yemeğin hepsini koymuyosun sonuçta..
Annemde gönderiyordu ama banada gönderseler boş göndermezdim
Elbetteki boş göndermem bende karşılığını veririm 🤙
Komşunun tabağı hala bende. Kek falan yaparsam götürcem 🤣
Nezaketen evet. Bekarken gelen ikram tabaklarına evde kendi yaptığım bişey koyamdığım için çocuklara çikolata falan koyardım.
Bence imkanınız varsa dolu gelen tabağın boş gönderilmesi ayıp olur bu yüzden tabakları hiç vermiyorum. Takım olunca veririm
Erkek olduğum için kısmen evet. Ama çıkarıpta paketli ürün koymam.
Evet tatlı dolma bazende börek yapar veririm
Boş gönderilmez elbette
tabağı asla boş göndermeyiz
tabak boş gider mi ya ne ayıp
Adettir bos tabak gonderilmez.
yani içine bişeyler koymak gerek
Güzel bir şey yapar öyle veririm
Adet öyle, boş dönmez diye bilirim.
Tabi tabak boş gitmez
Boş göndermemek lazım
uygun bir şekilde tabağı dolu iade ederim
Hatta en azindan tuz gonderilir
Bu güne kadar hiç boş vermedim geri
Tabak boş gönderilmez asla.
Bana komşudan ikram tabağı gelmedi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?