Dün bir tv programı izlerken Adana'da sabah kahvaltılarında ciğer yeme geleneğinin olduğunu öğrendim. Çok yadırgamadım çünkü her şehrin kendine has gelenekleri var. Urfa'da da eğer kahvaltıda çiğ köfte yenseydi hiç şaşırmazdım :D Sizce kahvaltıda yenebilecek en ilginç şey nedir?
Adana'da kahvaltıda ciğer yiyorlar. Sizce kahvaltıda yenebilecek en ilginç şey nedir?
Adanalıyım ve 20 yılım Adana'da geçti. Biz sabah saatlerinde çok ciğer yedik... Ankara 'ya gelince o kültürü kaybettik. :D Tabii bu kültür var diye her evde sabahları ciğer pişmiyor. Sabahları restorantlarda ciğer şiş oluyor. :D Neyse Kars'da da sabah kahvaltısında kavurma oluyor. O da ona benzer bir kültür...
Evet yiyoruz bunun neresi ilginç 😀😀 Sabaha karşı 4de ciğer ve rakı ile kahvaltı yaptığımız bunun için mekanların olduğu doğrudur. Pandemi olmasaydı iyiydi :)