Havuçlu kek seviyor musunuz? Kışın ıhlamur çayının yanında çok severim 🥕 Icerisine bir de fındık, ceviz, kuru üzüm ekleyince çok güzel oluyor tadı 🧡Benim "havuçlu tarçınlı kek" tarifimi merak ediyorsanız Havuçlu Tarçınlı Kek Tarifim!
Bugün 3 Şubat Dünya Havuçlu Kek Günü! Peki sen havuçlu kek seviyor musun?
Kek denilince ilk sırada sevdiğim tabiki havuçlu tarçınlı kek geliyor. İçinde cevizde mutlaka olmalı. Hele de pişerken o yayılan tarçın kokusu beni fırının önünden zor ayırıyor. 😍 Annem önceden yaparken beyaz un ve şekerde eklerdi. Yerdim tabi aşırı severdim yanında süt ile ya da kahve ile. Ben yaptığım zaman şeker ilave etmiyorum onun yerine bir miktar hurmayı sıcak suda bekletip yumuşadıktan sonra harca katıyorum o zaten şeker hissini alıyor. Tarçında dengeliyor şekeri zaten. Tam buğday unundan yapıyorum gayette güzel oluyor. Cevizler böyle o havuçla birleşince enfes oluyor. Tabiki yanına sade süt ya da filtre kahve ile akşamlarımın kitap okurken ya da resim çizerken arkadaşı oluyor🥳Yuppi havuçlu kek iyiki varsın🥳
Yok artık yaa 😂 ulan yarın kesin soracam "Bugün 4 Şubat Dünya Saçma Günleri Protesto Günü! Peki siz bugün hangi saçma günü protesto edeceksiniz?" diye. Her geçen gün daha da saçmalamaya başladı bu günler 😂