Çay servisini ben yaptığım için misafirin istediği çayı artık çok demli döküyorum 2. Bardağı daha istemiyorlar 😂


Tükürüyorum.
He ya 😅
Sevmediğim kişilere evet.
Bütün eve covid bulaştırdım gerçekten 😅
Amin amin.
Bizim eve misafir gelmez zaten kshsbs
Thx.
Cevap
2Cevap
Hayır çay değilmi demlenmiş doyana kadar içer
Evime gelmişse kıymetlimdir değeri olmayan evime gelemez
İstediği kadar yer içer
Ayran bardağına kayarım genelde.
iyi kaydırdım yazıyı koyarım*
Mantıklı bir düşünce
Aşırı rahatsız edici bir durum
Öyle misafir sevmem ve misafirlik katılma üyeliği de sevmem
Haklısınız kendi evim olursa kapıma misafir kabul edilmiyor diye bir yazı yazmayı düşünüyorum
Güzel taktikmiş 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar