Kalabalıkta çay doldurmaya giderken bardakları karıştırmamak için nasıl bir yol izliyorsunuz?

Ben en çok sevdiğim kişininkini sol elime alıyorum çünkü kalbim orada. Eğer ikisinide seviyorsam birine solda kalbim diyorum diğerine sağ kolum djdj
Kalabalıkta çay doldurmaya giderken bardakları karıştırmamak için nasıl bir yol izliyorsunuz?
Cevapla