Ben fazlasıyla düzenliyimdir. Dağınık olunca çalışamıyorum yapacağım şeyi de yapamıyorum. bazılarında adeta ortalığı savaş alanına çevirir. Siz bu konuda nasılsınız?
Yemek yaparken dağınık mı çalışırsınız yoksa düzenli mi?
İlk başlarda çok dağınık çalışırdım... Şimdiler de işi biten eşya ya da ürünü hemen kaldırıp kendime yer kazanıyorum. O yüzden artık toplu ve düzenli çalışıyorum diyebiliriz.
Bu soruya görüş yazicam soruyu kaybetmeyecegim diye soruyu beğendim ama beğeneceğim diye soruyu takip etmişim sabahtan beri sana gelen bildirimler bana da geliyor 😂🤦♀️ Soruya gelecek olursam mutfaktan Elif değil sanki tir geçmiş fil geçmiş dersin öyle bir dağıtırım kiii...
Bu yüzden evde tekken yaparım rahat rantlar dağıtır canım istediği zaman toplarım. Zaten annem mutfağın o halini görse kalp krizi geçirir 😮🤷♀️
Yemek yaparken oldukça dağınık çalışırım. Çünkü dağınık çalışmak daha iyi konstantre olmamı sağlıyor. Düzenli yapamam yemeği. Ama o yemek ya da tatlı pişerken mutfağı güzelce temizlerim üzerine kahvemi yapar içerim rahat ederim
İtiraf etmem gerekirse gerçekten dağınık çalışırım bu yüzden ileride ki eşimden çok fırça yiyeceğimi biliyorum ama çalışma şeklim böyle. Çok bulaşık çıkartırım. Ama mutfakta işim bittikten sonra temizlemeden çıkmam elbette.
Mutfağa alıştığım ilk zamanlar acayip dağıtır bulaşık çıkarırdım. Ama zamanla yemek yapa yapa pratikleştikçe temiz ve az ekipmanla çalışmayı öğreniyorsunuz. Bir zaman sonra yok şu açacağı şu sıkacağı, doğrayacısı gibi saçma sapan ıvır zıvır alıp kullanmak yerine bir bıçakla veya bir bardak, tabakla bir çok işini halledebiliyorsun. 👌🏻
Sadece yemek değil her işimde dağınığım ben. Toplu olunca yaptığım şeye odaklanamıyorum ve isteğim kayboluyor. Dağınıklığın bana ilham verdiğini de söylemem gerek..
Çok titiz davranırım. Kulluandığım şey yağlı değilse hemen yıkar kenara koyarım. Asla lavaboyu çöp kutusu gibi kullanmam. Annem ve ablam da aksine bi çay bile yapsalar sanki mutfakta bomba patlamış
Ben de aynıyım ama işim bitince temizlerim içim rahat etmez. Tezgah ta kırıntı kalmamalı. Hiç sevmem. Birşey koyduğumda temiz olduğundan emin olmam gerekir