Yemek yaparken dağınık mı çalışırsınız yoksa düzenli mi?

Ben fazlasıyla düzenliyimdir. Dağınık olunca çalışamıyorum yapacağım şeyi de yapamıyorum. bazılarında adeta ortalığı savaş alanına çevirir.
Siz bu konuda nasılsınız?
Yemek yaparken dağınık mı çalışırsınız yoksa düzenli mi?
Yemek yaparken dağınık mı çalışırsınız yoksa düzenli mi?
Cevapla