Tatmadan ön yargı yapmak doğru olmaz. Elbette beğenmediğim şeyler olacaktır ama beğenmedim diyede kötülemem saçma olur. Ona kalırsa türk mutfağından bile beğenmediğim yemekler var. Ama yine de kötülemiyorum. Damak zevkleri tartışılmaz sonuçta...
Suşi hariç uzakdoğu yemeklerini yemem bazen videolarda denk geliyorum hersey yiyorlar sarımsagi kabuklu cilegi saplı çöplü solucanlar anladık kıtlık geçirmisler ama bu kadarda olmazki😀
Çinin sokak lezzetlerini.Öyle hepsini değil canım canlı fare yavrusu, yarasa çorbası, şişlenmiş köpke veya kedy kardeşlerimis, şişlenmiş börtü böcekleri yemem.