Selaaamm🥳 Dünya kadar iş güç beni beklerken ben tembellik yapıp yemek videosu izliyorum şu an. Oradan çıktı bu soru da 😂 Ekmek arası bulyon mu desem reçelli makarna mı desem 🙀🙀🙀🥳☕☕☕
Öğrencilik yıllarında yediğiniz en garip yemek neydi?
Ben üniversitede de şehrimden ayrılmadım. Bu yüzden ev yemeğinden hiç ayrılmadım ama ilk defa ekmek arası patates kızartması yediğimde ne alaka demiştim. Sonra müdavimi oldum o ayrı :)
Reçelli makarna neyse de, bulyon ne yaağuuuvv? Ben birtek ilk okul okudum. Onda normaldi yani. Yalıguz. Ben ilk okulu bitirdiğim de çıraktım marangozda, Bizim rahmetli acil amelihat olmuştu. Evde kimse yok birkaç gün. O zaman telefon yok, komşuları aramış bizimkiler, çocuğa para verin yiyecek alsın gelince veririz. Kaç kişi geldi zorla para vermeye cahillik inat ettim almadım. Gündüz yemek yiyordum, akşam sözde helva hapıyordm, acagip saçma birşey oluyordu. Bir haftada 5 kilo unu bitirdim🙂
Beyin. Ilginç mi bilmem ama midem bulandı hayatimda yediğim şeylerin en kötüsüydü Bide yosunlu pilavlı birşey yapmıştı uzakdoğulu bi arkadaş o güzel ve ilginçti.
Üniversite de kafe vardı. İlk zamanlarda yemekhaneden yiyorduk, sonrasında değişiklik olsun diye kafeden alalım dedik, gittim hamburger istedim. Ekmek arası köfte geldi. İçinde sos dahi yoktu. İnanılmaz ya. :)
Öğrenciyim. Sabah genelde yumurta wasa (bazen) peynir bu aralar hindi füme ya da muz fıstık ezmesi ve yulaf Akşam yemeğine kadar biraz abur cubur🤷🏻♀️(arada dengem bozuluyor.) Akşama belli bir menüm yok genelde abur cuburdan daha az zararlı şeyler😂 Öyle garip şeyler yemiyorum
Oh oh keyif yap 🤪 Ben değişik bir şey yemedim Normalde yemedigim bir şey olarak sadece yatılı kaldığım zamanlarda acı biberi ekmek arası yerdim tabi sonra baya yanardım 😂😂 ama yinede yerdim 🤣🤣