Öğrencilik yıllarında yediğiniz en garip yemek neydi?

Selaaamm🥳
Dünya kadar iş güç beni beklerken ben tembellik yapıp yemek videosu izliyorum şu an. Oradan çıktı bu soru da 😂
Ekmek arası bulyon mu desem reçelli makarna mı desem 🙀🙀🙀
🥳
🥳
☕☕☕
Öğrencilik yıllarında yediğiniz en garip yemek neydi?
Cevapla