Ben 1 litrelik kavanozla çay içince evdekilerin çok midesi bulanıyormuş😒😒😒Niye ki?

Ben 1 litrelik kavanozla çay içince evdekilerin çok midesi bulanıyormuş😒😒😒Niye ki?
Kanın yokta bilmem ne de bir sürü kavga oluyor evde. Bir de mideleri bulanıyormuş neymiş koca çaydanlığı ben içiyormuşum😒😒yediklerimi içtiklerimi sayıyorlar resmen ya hdhdjdjdjsjsj 😂
Ben 1 litrelik kavanozla çay içince evdekilerin çok midesi bulanıyormuş😒😒😒Niye ki?
Cevapla