Hmm abur cubur ile aram pek olmasada bazı şeyler benim için de vazgeçilmez. Mesela patates cipsi veya çocukluğumun hatırası bonibonlar... Dahası varda bunları yazayım buraya...
... Bonibon...
Patates cipsi...

Patates cipsi...

Vazgeçilmez değil aslında kutu bittiyse niye vazgeçmim🤭🤭
Valla eskiden bir çikolata vardı ismi piko
25 krş'a alır yerdim. Çok cips yerdim artık yemiyorum yersemde çok nadir. Yani kısaca abur cubur modası geçti çok fazla yemiyorum

Eti cin tabiki
Gofret
Cevap
22Cevap
Eti puf derdim gadası. Ama artık yemeyi bıraktım.
Bir düşünüyüm düşünüyorum buldum olala waffle kek muzlu yanında güzel bir soğuk kahve çok güzel oluyor 😋
Finduuuuukkkk😋🌰🌰🌰
aburcubur çok severim ama hiç biri vazgeçilmezim değildir
eğer öyle olsaydı şimdiye kadar çoktan şeker komasına girmiştim :D
demek ki bana dokunuyor fazlası :D
Bıraktım hepsini.. Nadiren tüketiyorum. Zinde bir vücut için, hepsini bırakalım 😃
Günaydın hanımefendi 😃
markete girersem ya da benzinliklerde muhakkak süt dilimi alirim ama oyle evde bulundurayim gibi bir eylemim olmuyor markette dolasirken acar yerim zaten :)
Aşk yaşıyoz.😄❤️
Benim için vazgeçilmez bir abur cubur yok son bir yıldır çok tüketmemeye çalışıyorum zsten ama en sevdiğim bitter çikolata
Avşar frenk üzümlü soda. Aklıma geldikçe engel tanımam gidip alırım.
gofretler vazgeçilmezim
markete gidince alırım evde sürekli gofret bulunur :)
Lay's yoğurtlu ve mevsim yeşillikli bir de Raffaello 🙂🙂
valla soyle bi dusundum de... sanirim hepsii :D gofret haricc
Hazir gida, raf urunu yemiyorum. vazgecilmezim degil ama bitter cikolata severim.
Benimo doritos bide şey şu minik minik yuvarlak chetoslar varya bunlar olsun yemek yemeden yasayabilirim sanirim
Ülker çikolatali gofret
Metro
Albeni
Cips
Gazoz vb
Ayrım yapmam ama tadelle...
Browni intense vazgeçilmezim😋😍
jelibon çitos bonibon
Bebe bisküvisi ve Probis 😍
Doritos aşıgıyım..
Çililettanın her türlüsü🙂
Gofret seviyorum ben çok çok
Yaş itibariyle artık eskisi gibi aram yok
Hiçbir abur cubur ile vazgeçilmez bir bağ kurmadım
Patates cipsi ve çikolata
cips ve kola muhteşem ikili :D
viski icerim gerisi hikaye...
ruffles patates cipsi..
Bonibonu bende çok severim
M&ms crispy 😂 bir de oreo
Canım, bonibonla intihar etmek çekti adjmdjdkffgf
Tüm abur cubur larrr😂
Cocostar bayılıyorum buna
Gofret ve çikolata
Cips
Çikolata.
Cips
Haribo ait her şey
O...
Çekirdek.
Kola cips 🤦♀️
Çekirdek.
cips
Pop kek
çikolata.
Eti karam gurme
Cips çikolata
Çikolata
Cips 😬
Çikolata!
Cipss
Çikolata
Cips ya
cola
çikolata
Kesinlikle çikolata
çikolata
Çikolata cips :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?