Yalnız sessiz sakin ortamda içilen biranın keyfini hiç bir mekan veremez bence


Hastalığım dolayısıyla alkol ve madde kullanımı olmaması gerek kesinlikle. Hastalığımın şiddetini arttırıyor ancak alkolün a sından bile haz etmem. Kokusu aşırı rahatsız ediyor. Ya da bana aşırı kokuyor bilmiyorum. Kesinlikle kullanmam.
Cevap
5Cevap
acaip kötü o elindeki biranın tadı :d sırf ucuz diye almışsın yarısını dökmüstüm git efes özel seri +1 dinlendirilmiş falan iç
Aksine tadını begeniyom diye alıyom ya bu ya bomonti
Evde içmeyi severim. Sahilde/parkta bira bana gire değil piknikte şarap içerim ama bak.

Nerde istersem orda alıyorum afiyet :)
Yarasın kardeşime
Zevk sahibisin jxjx
Mekanda içmeyi tercih ederim. Dışarda bir şeyler içmek saçma geliyor bana :D
Alkol almamayı tercih ederim.
Mekanda rakı ve güzel bir sofra tercihimdir.
Dışarıda çok salaş oluyor hoşlanmıyorum.
kullanmamayı tercih edenlerdenim
alkol almayı tercih etmem.
fl, im izlerken çok keyf alıyotdum ben içmekten
Hiç içmesek olmuyor mu
Evde olur veya ormanda
Mekanda veya evde tanıdıklarla
Alkol tercih de etmiyorum tavsiyede.
Alkol kullanmam krall
Alkol kullanmiyorum
Mekânda
Aaa dul ablamız gelmiş
O geçti şimdi fake oldum jdjd
Sende bi karar ver artık kdkd
Ben değil onlar uyduruyor kdkd
Kedi and ciğer muhabbeti kxkx
Aynen öyle ✌
İkisinde de deül
Icmem içmiyorum da
mekanda alıp dışarda eğlenmek
Evde.
Hepsinin keyfi ayrı
farketmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?