Selam🍩 Tatlı çok seven biriyim ve bende hepsinin yeri apayrı. Ama şöylede bir şey var; Şerbetli tatlıları sürekli olarak yiyemem çok ağır gelir insana. Sütlü tatlıları ise her türlü yiyebilirim çünkü hafifler . Bu yüzden favorim sütlü tatlılardır. Bu arada gece gece bu fotoğrafı gördüğüm için canım çekti saol..