
Bu arada ben bilmiyorum. ://

Bu konuda elbette vardır diyebilirim. Kadınların bir bakışı, cilveli bir hareketi de bu tür davranışlar arasında olabilir. Ev temizliği ise mangal yakmaya rakip olacak detaylı bir durumdur.
Şu hareket oldukça cezbedicidir mesela
Bak şöyle erkekler mangal köftesini hazırlamakta kadınlara rakip olamaz bizde o köfteyi pişirmekte onlara rakip olamayız ( genel anlamda ) herkesin görevi farklı
Mangal yakmayı bilmeyen erkek benım içim bir adım geridedir.. Bu arada ben biraz biliyorum
Biliom işte 😀
Teşekkürler
Annem mesela bizim evde en iyi yakar laf aramızda... 🤭😂
😂😂 olsundu kötü bir şey ne de olsa...
Cevap
29Cevap
Hem yakma, hem yapma, hemde etleri hazırlama da üzerimize yok.
bence erkeklern işi mangal kadınlar erkekler kadar güzel yapacağını sanmıyorum
Kank alt tarafı ateş yakip eti alt üst ediyorsunuz..
Ne bu havalar 😂
Valla erkek arkadaşım ile mangala Amasya da gitmiştik. Kömürün azizliğine uğradık. Valla orada satılıyordu iyiki. Yoksa dilimden düşmezdi o mangal😂Güzel yaktı ya valla ama keşke pişirmeyi de yapsa idi.😂
Walla ben açık konuşayım benim annem bu konuda Bizim evdeki erkeklerden daha iyi ve daha maharetli o yüzden her türlü olabilir 🙂
Etlere fısıldayamadıktan sonra yaksan neye yarar. Bu arada çok iyi mangal yaparım etide bilirim kendi tekniklerim vardır. Öğrendiğim daha doğrusu hava atmim şimdi 😂
Veganım, mangal denince aklıma kanları kaynayan et parçaları geliyor. Aksi gibi de haftanın 2 günü mangal yapan bir herifle evlenmişim.
Yakıp hazırlarım ama gerisine karışmam.
Evet olabilirler.. Fön makinesi ile mangal iki dakikada tutuşur 😃
ne abartili bir sey bu ya bunu da yetenek diye sunmasinlar. sadece bizim erkeler degil yabancı filmlerde falan da mangal yaparken kendini cok yetenekli sayiyolar
bana gore mangal yakmak bu güne kadar çok abartıldı gayette basit bir iş yani pişirme olayına gelirsek kıyma tarzı olan şişler güzel saplanmali ve pişirilmeli yoksa dökülür gerisi kolay zaten
Ben birkaç defa denedim ama yok, beceremedim parmaklarım yanmıştı hep. :D Bence siz daha iyisiniz, siz yakın, siz pişirin biz yiyelim.
Ben mangal yakmayı bilmiyorum. Ama hangi cinsin daha iyi yaktığı konusunda rekabet oluşturmayız. İki taraftan da iyi yakan var.
Böyle seylerin kadını erkegi olmaz. Ailede genelde ben yakarim mesela. Ama bunun kadın oluşumla ilgisi yok. Gorev dağılımı bir yerde
Tüm erkekler mangal yakamıyor ki zaten? Kim istiyor ve biliyorsa o yaksın ya da beraber denesinler.
Tabiki olabilir benim annem hep mngal yapar babam yatar.
evet babam hep anneme yaktırır güzel yaktığı için :)
Çok da hava atmamak gerek öğrenince kadınlar da mangal yapabilir annemden biliyorum.
Mangal yapmayıda ellerinden alırsak geriye ne kalır ki
Bizde de annem yakar. Babamla daha rakip bile değiller.
Bizim ailede ben yakarım. Neden bilmiyorum. (Fotodaki de Nick Bateman 😍)
Valla ben rakip olurum heosini de elerim. Kusura bakmayin beyler shahshshhs
Kadınlar bu konudada yeteneklidir ama brakında erkete bir işe yarasın😄
Uff baydi vallaha kadın kadın.. Hepimizi sksinlerde onlarda rahat etsin bizde..
Çok basit birsey kizlarda yapar kömürle odunu yakıp közlüyüp eti koyuyosun üstüne pisiyor 😂
Olamaz mk. Kadınların erkeklerden daha iyi olduğu üç-beş bir şey var hepi topu ve mangal onlardan biri değil.
Türk kadınlarının mutfakta yaptıklarının %1 yapın sonra Mangalda rakipleşme düşünün.
Ahahah alt tarafı ateş ve et birleşimi yapılamayacak ne var bunda 😂😅
Mangal işi bendedir 🤭 kimseyi geçirmem mangal başına
Erkeklerden daha iyi yapıyorlar bizim evde mangalı annem yapar
Olamaz, en güzel mangalı erkekler yakar, hiç elimin hamuru ile karışmam bu işe.
O sanat erkek lere aittir elinin hamuruyla erkeğin işine karismasinlar
Kadinlar araba süremez, kadinlar mangal yapamaz, kadinlar çalişamaz... siz köle ariyorsuniz... kadinlarinda erkeklerden başarili olduğu konular var
Burda kadınlar yakıyor mangalı erkeklerde sofra hazırlıyor🥴
Ben yakarım net
Ateş yakmayı çok severim
Ama pişirmenin hiç o iş babamda
Olabilir neden olmasın😊
Tabiki de rakip olabilirr. İsteyipte yapamadığımız bir şey yok bizim. Bu arada çok iyi mangal yakarım
Kendime rakip bile görmem mangal ve semaver de..
Aferin size Nobel ödülünü hak ettiniz alt tarafı odun tutuşturacaksın neyin becerisi bu
Mangal yakmada neden size rakip olalım? Siz mangal yapacaksınız biz de yiyecegiz
Hiç yapamıyorum, erkeklerin bu konuda hakkını yememek lazım 😄
Nasıl arakladın soruyu :)
Araklama yöntemini beğendim :)
Olamaz bence erkekler bu konuda cok iyi
Hemde nasıl oluruz varya.
O, iş bizde yeter ki kadınım istesin 🌹
Erkekler bu konuda daha yetenekli bence
Çoksel yakarım açılın
Zor Ya mangal bizim işimiz😂
En iyi erkekler mangal yapıyor
Türk kadının yapamayacağı şey yoktur
Ben olamam ama yengecim bu konuda 1 numara🥰🥰
Nasıl bir Yengeçse artık
Bn çok güzel yakar ve pişiririm😂
Mangal isini aksine biz bilmiyoruz ya cidden
Evde mangali ben yapiyorum desem 😂
Annem ve yengelerim yakıyo valla erkek görmedim
Tabiki ben olurum hahahah
Hayııııır siz yapın jfjdj
Ben yakmasını seviyorum eti pişirmesini değil...
onlar beyaz atlet giymeleri lazım
Genellikle erkekler bu knuda öndedir🙂
En sevdiğim aktiviteler arasındadır mangal yakmak.
İstisnalar dışında hayır olamazlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?