Yeme & İçme Kebapçıların kollarındaki kıl ile kebap lezzeti doğru orantılı mı? Zevcefil Takip Et Xper 7 Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 15 Yapay Zekaya Sor Ben de çok dikkat ediyorum. Ne kadar siyah ve gürse kılları yaptıkları kebap çok lezzetli olmakta. Güncellemeler+1 yıl Güncel efendim.. Güncellemeler+1 yıl ... Kebapçıların kollarındaki kıl ile kebap lezzeti doğru orantılı mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
frodonunpeksimeti Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Umarım elinin lezzetidir o yediklerimiz sadece :D ama doğru olduğuna inanıyorum evet, bence de iyi bir kebapçının kolu boş kalmaz :D 1 2 Yorumla Zevcefil +1 yıl Bir dahakine dikkat et bebek surat simsiyah kılları oluyor. Yorumla frodonunpeksimeti +1 yıl Ahaha evet, demek istememiştim bir şey ama :D Yorumla
Leternite Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 96% +1 yıl O kol kıllarından akan ter asıl kebaba lezzet katan 1 1 Yorumla Zevcefil +1 yıl 😂😂😂😂ölüyorum gshdhs Yorumla
iknurdeğililknur Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 92% +1 yıl Aynen bugünde yedim farkettim. Adam kurt adam gibi ama kebabı bir güzell. 1 1 Yorumla Zevcefil +1 yıl Kesinlikle 😎 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Mekânın kalitesine ve yapanın da ne kadar süredir yaptığına bağlı yaşlı amcalar da kıl daha çok yıllardır yapan onlar belki ondandır midem bulandı 😂 1 1 Yorumla Zevcefil +1 yıl Evet sonuç olarak lezzetli bir kebap arıyorsak lokantada ustanın kollarını açmasını isteyeceğiz kıl coksa hemen acılı adana söyleyebiliriz Yorumla
haticeyener Takip Et Xper 7 Yaş: 25 , eic 57% +1 yıl Erkeklerin niye daha çok aşçı ve iyi aşçı olduğunu anlıyorum 1 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Yakışıklı bir kebabcıya denk geldim kolunda falan tüy yoktu ama efsane iyiydi yani kebap iyiydi 😂😂 1 1 Yorumla Zevcefil +1 yıl Evlenilecek adamı kaçırmışsınız 😎 Yorumla
Deepsiz Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 33% +1 yıl Görünce yemekten vazgeçiyorum 🤢 2 1 Yorumla Zevcefil +1 yıl Çok ayıp 😅 Yorumla
s Taciiiii Takip Et Master Yaş: 29 , eic 86% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,4b cevap paylaştı. Bol kıllı kebab gibisi yok 1 2 Yorumla Zevcefil +1 yıl Evet alın teri giriyor içine ondan güzel oluyor kiymayi yogururken terliyorlar kıldan.. O ter damlıyor sonuç olarak lezzetten duramıyoruz. Yorumla s Taciiiii +1 yıl Ayneen aynı sıra gecelerindeki ustaların teri gibi oluyo Yorumla
Atom1cSentinus Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Vücut tuzunun tadı başka oluyor tabii 1 1 Yorumla Zevcefil +1 yıl Doğal tuz 😅 Yorumla
unnamed_ Takip Et Xper 7 Yaş: 31 , eic 94% +1 yıl Ter akınca ayrı lezzetli olmakta. 1 2 Yorumla Zevcefil +1 yıl Bıyık ve göğüs kılları görünüyor ise kebap yerken lezzetten duramiyorum. Yorumla unnamed_ +1 yıl Evet bıyığını bantla yapıştırıp saklaması lazım yoksa yenmez. Yorumla
BeyazMamba Takip Et Master Yaş: 32 , eic 51% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı. Olsun! :-DYine de kebap yenecek. O kadar ! :-P 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Umarım elinin lezzetidir o yediklerimiz sadece :D ama doğru olduğuna inanıyorum evet, bence de iyi bir kebapçının kolu boş kalmaz :D
Bir dahakine dikkat et bebek surat simsiyah kılları oluyor.
Ahaha evet, demek istememiştim bir şey ama :D
O kol kıllarından akan ter asıl kebaba lezzet katan
😂😂😂😂ölüyorum gshdhs
Aynen bugünde yedim farkettim. Adam kurt adam gibi ama kebabı bir güzell.
Kesinlikle 😎
Mekânın kalitesine ve yapanın da ne kadar süredir yaptığına bağlı yaşlı amcalar da kıl daha çok yıllardır yapan onlar belki ondandır midem bulandı 😂
Evet sonuç olarak lezzetli bir kebap arıyorsak lokantada ustanın kollarını açmasını isteyeceğiz kıl coksa hemen acılı adana söyleyebiliriz
Erkeklerin niye daha çok aşçı ve iyi aşçı olduğunu anlıyorum
Yakışıklı bir kebabcıya denk geldim kolunda falan tüy yoktu ama efsane iyiydi yani kebap iyiydi 😂😂
Evlenilecek adamı kaçırmışsınız 😎
Görünce yemekten vazgeçiyorum 🤢
Çok ayıp 😅
Bol kıllı kebab gibisi yok
Evet alın teri giriyor içine ondan güzel oluyor kiymayi yogururken terliyorlar kıldan.. O ter damlıyor sonuç olarak lezzetten duramıyoruz.
Ayneen aynı sıra gecelerindeki ustaların teri gibi oluyo
Vücut tuzunun tadı başka oluyor tabii
Doğal tuz 😅
Ter akınca ayrı lezzetli olmakta.
Bıyık ve göğüs kılları görünüyor ise kebap yerken lezzetten duramiyorum.
Evet bıyığını bantla yapıştırıp saklaması lazım yoksa yenmez.
Dikkat etmedim hiç :d
Olsun! :-D
Yine de kebap yenecek. O kadar ! :-P
İğrenç ya
Güzel tespit 🙂🙂🙂
O ne öyle yaa öğkk
Evet kolunun teride sart icinde
Güzel tespit
kilsiz olmaz
Doğru
İğrenç ya