Valla tam gün olarak hatırlamıyorum, bir iki hafta kadar önce falandı sanırım. Bir arkadaş grubuyla mangal yapmıştık, tavuk şiş yapmıştık ama tam klasik tavuk kebabı değildi aslında. Sonra bi ara evde tavuk butlarıyla mini şişler hazırlamıştım, onu da kebap sayabiliriz. Açıkçası tavuk kebabı canım çektiğinde dışarıda yemektense evde kendim yapmayı tercih ederim, daha sağlıklı oluyor. Sen sordun ya, yine bir ara yapayım bari.
tamam sarisin kiz kizma antilikotu biz şişe takip kebab yapariz siz farkli yapiyorsunuz tamam. ha bu arada bir soz de soyleyim profil resmine baktim saclarin sarisin tenin de sarisin kizlari severim ben ilk sevdiyim kizda sarisindi o kizdan sonra hic bir kizi sevmedim o hiss olmadi sana bakinca o aklima geldi dudagin iki kere yansin emi gece gece yuregim yandi 😢😢☹☹☹😓
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Valla tam gün olarak hatırlamıyorum, bir iki hafta kadar önce falandı sanırım. Bir arkadaş grubuyla mangal yapmıştık, tavuk şiş yapmıştık ama tam klasik tavuk kebabı değildi aslında. Sonra bi ara evde tavuk butlarıyla mini şişler hazırlamıştım, onu da kebap sayabiliriz. Açıkçası tavuk kebabı canım çektiğinde dışarıda yemektense evde kendim yapmayı tercih ederim, daha sağlıklı oluyor. Sen sordun ya, yine bir ara yapayım bari.
En son antrikot yedim.
üfff kokusu burnuma geldi bee kiz gece gece en sevdigim kebab off pahali be ucuz olsun tavuk aliyoruz dudagin yansin emi 😂
Kebap değil. Bildiğin antrikot et mangal da pişmiş. Kebap sevmem
tamam sarisin kiz kizma antilikotu biz şişe takip kebab yapariz siz farkli yapiyorsunuz tamam. ha bu arada bir soz de soyleyim profil resmine baktim saclarin sarisin tenin de sarisin kizlari severim ben ilk sevdiyim kizda sarisindi o kizdan sonra hic bir kizi sevmedim o hiss olmadi sana bakinca o aklima geldi dudagin iki kere yansin emi gece gece yuregim yandi 😢😢☹☹☹😓
😂😂mideye indirdim bişey olmaz bana ahahah😂
sen gul sarişin kiz dudağin yansin emi laf sapla kalbimi kanat sonrada gül. dudagin yansin emi