Yani elle yiyeni de gördüm çatalla yiyeni de. Yalan yok ben ikisini de denedim😁
Elle yemek güzel ama çatalla yemeye devam 😁
🤤🤤🤤 Gelin de beddua etmiyeyim 😐
Elle yemek güzel ama çatalla yemeye devam 😁


Merhaba Güzel Ablacım
Ben şerbetli tatlıları sevmiyorum bunu daha önceki yorumlarım da dile getirdim bu şerbetli tatlı yememe tercihim bir kaç sene önce başlamıştı ondan önce yerdim yerkende çatal kullanıyodum zaten şerbetli ele bulaşınca yapış yapış oluyor o hissi hiç sevmiyorum.
Sağlıklı günler dilerim 🌹
Rica ederim 😊❤️
Yorumumu batırma lütfen
ıslak mendil bile geçirmiyor o hissi
Doğruyu söylemek gerekirse elle yemeyi daha çok seviyorum tek başımaysam elle yiyorum biri varsa çatalla😅
Teşekkür ederim😊
Aslında elle ve ters ağıza alınarak yenir..
Lakin adab-ı Muaşeret den ötürü toplum için de Çatalla kırk parçaya bölerek yenilir hale gelmiş..
Ben... Evde tek isem, atarım ağzıma, hiç affetmem 😂😂
Ben antepliyim:))
Baklavayı elle yerim hiç çatal kullanmam
Bir oturuşta yarım kiloda yerim yani kaliteli bir baklavayı açsam bir kilo yemişliğim var:)
Cevap
56Cevap
Çatalla yerim. Çatal yoksa elle yerim..
Baklava yemiyoruuum 🤫
ama canım çekerse ve ortam müsaitse çatal, tabakla uğraşmayıp elimle yıkıyorum.
Yikiyorum ne be yiyorum zhdjdj sonra elimi yikiyorum
Baklavayı tabakta ters çevirirsin catalla üzerine biraz bastirir agzina atarsın çatal veya el farketmez her türlü yerim
Elle daha güzel oluyor sanki ama tepsi önüne konacak koca bir tepsi o şekilde..
Sonrası herhalde maratona çıkardım bunu yakmak için.
Baklava elle yenir ve apzına da tüm koyarsın.. Ağzına koyarken de ters çevirirsin. Baklavanın alt kısmı üst damağına yapıştığında ki aldığın tat işte o tat başka hiçbirşeye de benzemez..
Elle yerim ters çevirip damağımda tadını çıkarırım mmmiss
Önemli kişiler olduğunda çatal bıçak, tek başıma olduğum vakit 10 parmak ile 😂
Balıkta da aynı şekilde.
Baş ve işaret parmağıyla tutacaksın altını damağına yerleştireceksin öyle yiyeceksin. Kiiiii tadı damağında kalsın😍
Tartışılcak neyi var bunun Allasen tabiki çatal, el nedir..
Bağklavayı alıcın
Ters çevirıcın
Bağklavayı damağına yapıştırıcın
Khışşş diye bir ses çıkıcık
Valla arada tutup agzima atiorum direk. Genelde catal ama oyle leblebi gibi gommek de guzel olabiliyor 😂
çatalla yiyom ben
ama en fazla 3 ya da 4 tane yiyebilirim
fazlası baş ağrısı yapıyor bende :)
elle yediğim zaman elimi sabunlu suyla yıkamam gerekir ben üşengeç biriyim o yapış yapışlağa katlanamam. o sebepten çatal uygundur
Parmaklarınla alıp ters çevirip dilinin üstüne koyuyosun o üstteki çıtırlık damağına yapışmasın diye ters çevirilir fjwjsjejd
Beaklavayı ısırıcın. Hıışşş diye bir ses çıkacak. Baklava nın iyisi gazientep ten inşaatın iyisi de hasırcı dan alınır.
Shdjsdjjdkx
Baklava dediğin elle yiyilir. O şerbeti böyle akacak dirseklerine kadar.. 😋🤤
Çatalla, hatta evde yaptığımız baklavayı kaşıkla yerim.
Nitekim şerbetini de severim 😃 😍
elle
cunku catalla yerken ortadan ikiye ayriliyor alttaki katman bagimsizligini ilan ediyor
bence baklava dediğin elle yenir ama herkesin tercihi birşey diyemem
Kaliteli baklava olsundan inan hiç fark etmez yerim ben
şu altı kaymaklı olan antep baklavaları var onlar bir zahmet elle 🖖🏼
Ortama göre değişir. Ortam müsaitse tercihim olan el ile yemek. bir adabı var bakşava yemenin😂
Elle, bir de o parmakları boğumlara kadar baklavayla ağzıma katarım :DDD
Elle alacaksin iki parmak arasına o citirtiyi duyarak isiracaksin ağzında dağılacak off off
Acelem varsa ve yalnızsam elle onun dışında çatalla. 😊
et balik kelle bunlar yenir elle bu seceneklerde yok catalla
Dondurmalı baklava ise çatalla, ama direk baklava ise atarım elimi şılaap diye. :)
Elle yemek yemeyi tatlı yemeyi oldum olası sevmem 😶 çatal bıçak kaşık ne güne duruyor 😃
Çatalla diğer türlü eller yapış yapış oluyor hoşlanmıyorum 😅
Elle gömecenn ya, elini silersin sonra. Elinde kalan şerbeti parmağınla emmek gibisi var mı
Üfff cok severimmmm nasil da canim cektiii 😋😋😋 catal yoksa elle de yerimm hic affetmem
Şöyle elinle tutup ters cevireceksin alt kısmı üst damağa yapisacak şekilde bir dilim atacaksın zevkine vara vara yiyeceksin olsa da yesek şimdi 😂😂😂
Et balık kelle bunlar yenir elle. Baklavada istisna sayılabilir. 😉
Makbulü elle ama toplum içindesindir, yemek yemişsindir üstüne de tatlı olarak baklava gelmiştir o zamn çatalla
Kimse yokken elle, başkası varken ve misafirlikteyken çatalla
Elimin yapış yapış olmasına 1-2 saniye bile olsa katlanamam ve çatalla yerim
Benim icin onemli olan yemek. Nasil olduguna takilmam
Elle yalana yalana😬😂🤪❤️
😂😂😂😮
Dondurma demiyo baklava diyo deli:))
Baklavayı yapıp yemeyenlerdenim🤭
Ellede yerim catallada😅😅 yeter ki baklava olsun
Çatallar böler elle yerim :)
❌❌❌
@Nadıyekrhn ama neden?
Bölmeden el ile yiyeceksin 😋
Tamam tamam 😀
☆ Elle yenir bea 👋😅
çatal ile.. bide yanına dondurma :D :D
Çatalla ama pek sevmiyorum
çatalla ama zaten baklava sevmem ki
Ben çatalla yiyorum :)
Kesinlikle elle. Çatalla baklava mı yenir
Kiminle ve nerede olduğuma bağlı
Çatalla yoksa elimle yerimm
Keyfim nasıl isterse ele yerim
El ile yemeyi tercih ederim.
Et balik kelle
Baklava yenir elle
Görgü kuralları gereği çatalla yenmelidir..
çatalla uğraşan da ne biliyim 😏
Elle yemek öteki türlü olmuyor
Elle yerim tabi ki de. Tadı öyle çıkar. 😁❤
Elimle yerim kalan şerbeti de yalarun 🤣
Önce bir baklavayı bulalım da sonra neyle yiyeceğimize karar veririz (:
Çatal ellerim yapış yapış olunca sinir bozucu oluyor.
evde elle dışarda çatalla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?