Arkadaşlar sizce balık ve kebap türleri elle mi yenir, bıçak çatalla mı?
#alonephoenix
Bence elle yenir ya bıçak çatal da neymiş :>
#alonephoenix


Arkadaşlar et yemeklerinde genel manada yediğin parça küçük ise el kullanılır. Büyük parçaları kesmek için bıçak çatal kullanılır. Böyle triplere girmeyin. Karşınızdaki kıza rezil olmazsınız. Yemek elle yenir. En sonda da parmaklar bir güzel emilir. Son nokta konmuş olur yemekte.
Elle
El ile tabisi
Cevap
16Cevap
Bicakla kebap mi yenir dalacan et balık kelle bunlar yenir elle
yürü be kim tutar
Evde nasıl yersen ye. Bir mekânda tabiki çatal bıçakla, ornek verecek olursam küçük balık yiyeceğine büyük balık ye ki çatal bıçak kullanabilesin
elimle yiyemiyorum genelde çoğu şeyi bıçak çatalla yerim daha rahat geliyor
elle yenirse 30 yıkama ile zor çıkıyor kokusu filan
sadece çatalla yerim :D
Nasıl kolayina geliyorsa.
Ama genelde balık elle
Kebap çatal, bıçak, kaşıkla yenir.
Balık arkadaş ortamındaysam elle kebap her zaman çatalla
Hamsiyi çatalla yerim zaten kılçık ayıklamıyorum6aymı da çatalla 4 5 tane atabiliyorum ağzıma kolay oluyor
Tabi ki de elle. Millete gösteriş yapicam diye yemeğe işkence edecek değilim
Elle yenilecek durumdaysa ortam da müsaitse yerim😂
Canim çekti hamsi..
Balığı elle yiyorum.
Lahmacun, et, balık, kelle, bunlar yenir elle :-)
Balık net elle.
Kebap değişir.
Et balık kelle bunlar yenir elle
Ellerimle yerim öyle kibar kibar yiyemem ıdjdjeh
Hamsi falan tamamda diğerleri çatal bıçakla 🙄
Elle bıcakla tadı olmaz
Bıçak çatal
Kemikliyse elle. Kemiksizse çatalla
Elle tabiki..🖐️🖐️🖐️
Elle yenir tabi
Elle yenir
et balık kelle bunlar yenir elle
ben elle yerim
Elle yenir
Çatalla
Elle yenur
Çatal kullanırım ya
Nerde yediğine bağlı 😊
Elimle yerim 😄
Elle
Elle
Elle
Elle yenir
Elle
Sonuna kadar ell
Tabiki ele
Elle
Çatalla çatalla
Elle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?