Bildiğimiz gibi kış hazırlıkları başladı arkadaşlar. Ben şimdiden kavanozlarımı çıkarıp yeni kapakları hazırlamaya başladım. Bu hafta hayırlısı ile domates soslarımı yapmayı planlıyorum. Elim yettiği kadar turşumu, soslarımı, sebzelerimi kendim hazırlamaya çalışıyorsam da yetemediklerim için de güvenli temiz ve katkısız doğal ürünler hazırladığına güvendiğim yerlerden alışveriş yapıyorum.Kışlık yaprak salamuraGeçen sene de alıp çok memnun kaldığım için bu sene güvenle paylaşacağım ve ikinci siparişlerimi de bugün oluşturacağım sevgili fenomenimiz @SaniyeAnne 'nin güzel ürünlerini. Ben hem salamura yaprak, hem de salça siparişlerimi kendisine veriyorum.Saniye Anne Salamura YapraklarıSizin güvenle alış veriş yaptığınız doğal, katkısız ürünlerine güvendiğiniz nereler var? Sizin kışlıklarınız nasıl halloluyor, biraz konuşalım mı?
Bugün pazara gidip domates alacağım artık vakti geldi. Semt pazarına kendi yetisitirdikleri sebzeleri getiren teyzeler var onlardan alırım genellikle. Bütün kışlık stoğumu kendim hazırlarım, kurban etinden buzlukta yer olmadığı için konserve olarak yapacağım bu sene bakalım benimde ilk deneyimim olacak umarım hüsrana uğramam.😊😊
Tokat yaprağı no tokalı arkadasa yaptırdım Sebzeyi köylerde tarlalardan topluyoruz Pazardan az bazen Köyden büyüklerden isterim bazen öyle yani doğalını bir şekilde bulurum ben
Kışlık hazırlamaya henüz başlamadım, bayramdan sonra başlayacağim. Bizim burda pazarda köy ürünleri satan teyzeler var yıllardır onlardan alirım sebzelerimi ve çoğu kışlıklarımı memlekette annem yapıyor sağ olsun ❤
Yapabildiklerimizi evde kendimiz (benden başka uğraşan yok gerçi) yapıyoruz. Yapamadıklarımızı ise anne ve babamın öğrencilerinden tedarik ediyoruz. Keşke bir köyümüz olsa da oradan tedarik edebilsek ama malesef yok =/ Bunun yerine bahçesi olan öğrencilerden yararlanıyoruz şimdilik 😊
şimdi şöyle asma yaprağı zamanı baya kilo kilo alıyorlar annemler dondurucuya porsiyonlar halinde koyuyor onu ama bizim bahçede de asma var gerçi o henüz küçük büyüse satın almayız herhalde