Ben yiyemiyom olanagınız varsa siz yeyin 😓
Eʂɱҽɾ_şҽყƚαɳ

Şeytan kardeş benimde dün gece akla geldi soru olarak paylaştım yetmedi rüyamda gördüm bugün almaya gittim hiç olmayan bişey oldu çiğköfte kalmamış bu mümkün olabilecek bişey değil ama ben olunca söz konusu ugursuzluk bulaşıyor dimelli. Çok canım çekti namussuz çiğköfte ye.
Direk ugrasmican komagene ya da adiyamanda alo siparis o zaman kesin olur ye gitsin 👍
şu an çok yemek yedim aama dur bakalım ikiye kadar açık yerler var 😂
Var var yemek sepeti yardımcı olur hadi afoyet olsun 👍
Saolasin şeytan kardes
Çiğköfte aşkını en iyi ben bilirim. Diyetini bozma haa, o kadar yaptığın şey boşa gider. Amaa 😅 nar ekşisi sıkma ve dürüme sarma. Sadece kıvırcığa sar bol limon sık ohh miss şifa şifa. Ben öyle yiyemem deme sakın idare edicen artık
Of of içim yaniyor resmen yarım öldü be 🤦♂️😅
Ara komagene ya da adiyaman söyle gitsin sipariş 😬
Cevap
3Cevap
bir dürümü 2 ye bölelim hem sen ye hem ben hem de az yemiş olursun 😃
Yemeye başlarsam durmam seni bile gömerim o kadar açım istekliyim çiğköfteye o yüzden o hiç olmaz 😅
Dhshshhshs 👍😅
Of senin yüzünden benim de çekti şimdi gidip köfte yapı cam.
Köfte ne alaka kız ama onuda ekmek arasi ulan naptiniz be 😰🤦♂️
Yav kısaca köfte dedim ha çiğköfte işte tutmayın beni :D
Siparis ver hazir göm gitsin 😛 , ulan millet yiyo be 😓
bak buda iyi fikir sana da söylim mi çok ağladın
Olmaz sakın bozamam bozamam bozamam 😰😰😰
ya boşver bak böyle acılı yeşillikli bol köpüklü tuzlu bir ayranla of istemiyor musun cidden
Ulan bide detay veriyor çıldırcam 😰😰😰🤦♂️🤦♂️🤦♂️😬😬😬
of şu görsele bak yemede yanın da yat en sevdiğim şey çiğköfte özellikle acılı olan
Öziradem çelik gibidir boşa zorlama 😈👊😏
aaa ne zorlaması ben acılı eşkili yeşillikli köfte sevdiğimi söyledim aaaaaaaaaa ayıp oluyor ama :D
Köfte deyip durma canim tükuruk kofte ekmek cekiyor off 🤦♂️
ekmek arası köfte de çok güzel dimi
Tobe tobeee açım diyom iyice midemi kazindirdin sinir oldum sana he 🤬
hihihihihi
gel ısmarliim kanka yaw senin zikin daşağın sağolsun
Eyw kankamda diyet lanet olasıca işte ya 🤦♂️
Benimde ayyy çok özledim yaa 😣
Ver sipariş ye ben yiyemem 😬
Gece gece canımı çektiriyosun ya hahsbsb
Ye gitsin
Yarın artık şimdi kim almaya gidicek üşenirim ben
Sipariş ver
Üşeniyorum
Yuh!!
Lan naptin be
Noldu ki gız? 😅
Ama öyle tadı çıkar 😛😍
Helal be yapıştır gitsin 👍😅
Boz knk
Olmaz özirademe saygisizlik olur yapamam 🤦♂️
Diyetteysen yeme
Yemicem zaten irademi güçlü tutmam lazım 😬
Aynen 😎👊
Benim de canım çekti
Sipariş ver ye gitsin bro
tamam
Moruk iyikine aç değilmişim
Benimde çekti.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?