Soru tuhaf mı oldu ne..😅 Kuzenlerimle toplaşmışız bir film seyrediyoruz ben tabi mısır gevreğini çerez niyetine kıtır kıtır yemekle meşgulum😂😂 Peki siz nassı yiyonuz?
Sütlü mısır gevreği
Sütsüz çerez niyetine😛
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Mısır gevreğini nasıl yersin? Sütle beraber mi yoksa çerez gibi mi?
Mısır gereğini pek sevmiyorum açıkçası genelde sade süt içmeyi severim ama bu tarz sütle yiyeceğim bir aparatif arıyorsam cicibebe bisküvisi ile yerim.
normalde süt içemem ama cornflakese koyuyorum mecbur onun tadını almamak için içine tarçın toz zencefil atıyorum,çiğ badem ve çilek ve muz
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Sütle daha güzel buz gibi olucak ama PINAR süt olucak ona yeşil olan harika oluyor.. çerez gibi şöyle oluyor eger ki mutfakta ise elini sokup sokup yiyorsun :D mutfaga gidip geldikçe..