Enerji versin diye kerhane önlerinde satiliyomiş eskiden
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Osmanlı döneminde her sokak arası kerhane, bu tatlıyı da satıcılar enerji versin diye hep kerhane önünde satarlarmış. O yüzden adı kerhane tatlısı olarak kalmış :)